فیش حقوق بازنشستگان| دریافت فیش حقوق بازنشستگان

راهنمای دریافت فیش حقوق بازنشستگان| فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

راهنمای دریافت فیش حقوق بازنشستگان| فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
کدخبر : 593157

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی| مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان سریع و فوری و جزئیات بیشتر را برایتان توضیح دادیم تا بدون دردسر بتوانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

به گزارش شما و اقتصاد: دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی| مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان سریع و فوری و جزئیات بیشتر را برایتان توضیح دادیم تا بدون دردسر بتوانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید. بازنشستگان تامین اجتماعی برای دریافت فیش خقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با ورود نام کاربری و رمز عبور خود نسبت به دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی در سایت تامین اجتماعی اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir بسیاری از افراد ممکن است دچار سردرگمی شوند. در سال های اخیر سایت های زیادی توسط سازمان ها راه اندازی شده است که با توجه به تعداد زیاد آن ها ممکن است بعضی از افراد اشتباه کنند. افرادی که به مدت مشخص حق بیمه تامین اجتماعی را واریز کرده اند در موعد تعیین شده به بازنشستگی می رسند. سازمان تامین اجتماعی با راه اندازی سایت با نشانی https://account.tamin.ir/auth/login که می توانید مستقیم آن را در مرورگر خود وارد کنید و یا به صورت غیر مستقیم از سامانه eservices.tamin.ir وارد آن شوید.

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی می توانید با وارد شدن به سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه وارد بخش دریافت فیش حقوقی شوید. در این بخش با وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی شما می باشد و همچنین رمزی که توسط شما تعریف شده است وارد سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی شوید. ما برای راحتی شما در این بخش لینک ورود به بخش دریافت فیش را قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی آن وارد سامانه شوید.

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق کد ملی ابتدا باید وارد سامانه eservices.tamin.ir شوید و مطابق تصویر زیر از بخش منو این سایت گزینه مستمری بگیران > فیش حقوقی مستمری بگیران > مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران را انتخاب کنید.

مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی

با انتخاب این گزینه صفحه زیر ظاهر خواهد شد که با استفاده از کد ملی و رمز عبور می توانید وارد سامانه شوید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید نگران نباشید چون می توانید با انتخاب گزینه ورود از طریق دولت من تنها با شماره تلفن همراه خود وارد سامانه شوید. توجه داشته باشید که شماره تلفن باید به نام خود شما باشد.

بازنشستگان

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تأمین اجتماعی باید برای دریافت و مشاهده فیش حقوقی خود به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند و با نام کاربری و رمز عبور وارد شوند.

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

eservices.tamin.ir فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

پس از ورود به این سایت در منوی بالای صفحه در بخش مستمری‌بگیران گزینه فیش حقوقی مستمری‌بگیران و سپس مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران را انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: