هادی چوپان

تمجید از هادی چوپان | لقب جذاب به قهرمان ایرانی

تمجید از هادی چوپان | لقب جذاب به قهرمان ایرانی
کدخبر : 593258

هادی چوپان لقب جالبی دریافت کرد.

به گزارش شما و اقتصاد، هادی چوپان یکی از ورزشکاران ایرانی است. هادی چوپان طرفداران بسیاری دارد. هادی چوپان حواشی بسیاری دارد. هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا است. هادی چوپان رقیب ۵ ساله درک لانسفورد است.

مدتی پیش هادی چوپان، برترین بدنساز ایرانی و قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۲، برای شرکت در رقابت آرنولد کلاسیک اوهایو به آمریکا سفر کرده است. وی بعد از اینکه قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۳ را از دست داد، برای حفظ آمادگی و محک توانایی خود در ۲ مسابقه سطح بالا و معتبر آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس حاضر می‌شود.

 

هانی رامبد، مربی سرشناس دنیای بدنسازی که در کارنامه خود قهرمانی هادی‌ چوپان، درک لاسفورد و ۵ دوره جایگاه اول کریس بامستد در فیزیک کلاسیک را جای داده است، دلیل روند مسابقاتی شاگرد خود را برای مخاطبین و طرفدارانش توضیح داد و از او تمجید کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود برای چوپان نوشت: وقتی درباره چیزی مطمئن نیستی و کنترلی روی آن نداری، هرگز شرایط آسانی نخواهی داشت. زمانی کلید در قفل قرار می‌گیرد که در دستانت باشد. اجازه نده تا حواشی و سر و صداها تو را بهم بریزد. به همین دلیل است که گرگ ایرانی همواره بر روی هدف خود متمرکز است و مهارت‌هایش را با آماده‌سازی در دور دنیا بهبود می‌بخشد.

 هادی چوپان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: