با حضور قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی و سفرای کشورهای خارجی؛

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران رسما افتتاح شد

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران رسما افتتاح شد
کدخبر : 593790

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، سفرای کشورهای خارجی و جمعی از مدیران داخلی و خارجی به صورت رسمی گشایش یافت.

به گزارش شماواقتصاد: آئین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، صبح امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن بین‌المللی همایش‌های اجلاس سران برگزار شد.

بعد از برگزاری آیین افتتاحیه و سخنرانی رئیس‌جمهوری و مقامات داخلی و خارجی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با بریدن روبان، با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

بعد از افتتاح رسمی نمایشگاه، قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور با همراهی تعدادی از سفرای کشورهای خارجی از بخش‌های مختلف نمایشگاه و غرفه‌های موجود بازدید کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

۱۲ کشور خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

 

 

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: