طی مراسمی با حضور وزیر اقتصاد، کارکنان و اقشار مردم؛

پیکر شهید گمنام در محوطه وزارت اقتصاد به خاک سپرده شد

پیکر شهید گمنام در محوطه وزارت اقتصاد به خاک سپرده شد
کدخبر : 595423

پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس از شهدای تفحص شده عملیات خیبردر جزیره مجنون طی مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین، مدیران و کارکنان وزارتخانه و اقشار مختلف مردم ظهر امروز در محل این وزارتخانه به خاک سپرده شد.

به گزارش شماواقتصاد: در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد وزارت اقتصاد، مقامات لشگری و اقشار مردم حضور داشتند، تشییع پیکر این شهید گمنام، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد ارگ، واقع در میدان پانزده خرداد، آغاز و از خیابان "داور" به سمت درب شماره یک و حیاط شمالی ساختمان وزارت متبوع همراهی شد..

در ادامه، پس از اقامه نماز بر پیکر شهید گمنام در محوطه حیاط شمالی وزارت اقتصاد، دکتر سید احسان خاندوزی در سخنانی، به نمایندگی از کارکنان وزارت اقتصاد و آحاد مردم ایران، با شهید حاضر و همرزمان وی تجدید بیعت نموده و ابراز امیدواری کرد، با تأسی به سیره، همت و منش شهدای خونین کفن هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران سرافرازانه از جنگ اقتصادی دشمنان، خارج شوند.

بنا براین گزارش، دکتر "رضا خواجه نائینی" معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و سردار علی اصغر محسن شیخی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند و سپس "حاج مهدی فاطمی" به مداحی و نوحه سرایی در این مراسم پرداخت.

در ادامه مراسم، ضمن گلباران تابوت شهید گمنام، پیکر وی با بدرقه گروه موزیک ارتش و حاضران در مراسم، در محل از پیش تعیین شده در محوطه حیات شمالی وزارت امور اقتصادی و دارایی به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش مراسم "وداع" با این شهید گمنام نیز، شب گذشته، مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، در مراسم احیاء در محل مسجد ارگ تهران با حضور وزیر اقتصاد و مداحی حاج منصور ارضی برگزار شده بود.

گفتنی است بر اساس دستور وزیر اقتصاد مزار این شهید والامقام به نحوی در محوطه شمالی وزارت اقتصاد جانمایی شده است که پس از نهایی شدن یادمان این مزار که با مشارکت حوزه هنری و هنرمندان در دست طراحی و ساخت قرار دارد، عموم مردم نیز بتوانند بدون محدودیت آن را زیارت کنند

 

 

 

 

شادا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: