مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق تهران خبر داد:

پایان موفقیت آمیز تعمیرات برنامه ریزی شده نیروگاه های تحت پوشش شرکت تولید نیروی برق تهران

پایان موفقیت آمیز تعمیرات برنامه ریزی شده نیروگاه های تحت پوشش شرکت تولید نیروی برق تهران
کدخبر : 596238

یعقوب روحی اعلام کرد: برای نیمه دوم سال ۱۴۰۲، نیروگاه های مجموعه شرکت تولید نیروی برق تهران، یکی از پرکارترین فصول تعمیرات را پشت سر گذاشته اند.

به گزارش شماواقتصاد: ایشان افزود نیروگاههای شرکت تولید نیروی برق تهران در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ و از اوایل پاییز بعد از پشت سر گذاشتن پیک تابستان، با برنامه ریزی برای پیک سال ۱۴۰۳ و با هدف کسب آمادگی لازم واحدها برای تأمین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید، تعمیرات و بازدیدهای دوره ای خود را آغاز نمودند.

یعقوب روحی مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق تهران اعلام نمود: تعمیرات پیشگیرانه نیروگاه طرشت ۲ برنامه تعمیرات دوره ای و نیمه اساسی در واحد های بخار و ۱  برنامه بازدید مسیر داغ در واحد گازی که از اواسط آبان ماه آغاز و اوایل بهمن ماه به اتمام رسید و همچنین تعمیرات پیشگیرانه در نیروگاه افق ماهشهر ۴ برنامه بازدید دوره ای که از اوایل آبان ماه آغاز و در اوایل آذر ماه به اتمام رسید.

نیروگاه ری، پنج تعمیرات اساسی، پنج بازدید مسیر داغ توربین و یازده بازدید محفظه احتراق، برنامه ریزی و انجام شد. بطوری که تمامی واحدهای این نیروگاه مورد بازدید و تعمیرات قرار گرفتند.

 روحی افزود: بازدید و تعمیرات پیشگیرانه واحد های تولید انرژی نیروگاه های شرکت تولید نیروی برق تهران متناسب با ساعت کارکرد هر واحد پس از پایان پیک تابستان با هدف کسب آمادگی لازم واحدها برای تأمین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری و استمرار تولید برق در پیک سال بعد توسط متخصصان توانمند این نیروگاه ها صورت می پذیرد.

 

 

روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: