مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روز منابع انسانی عنوان کرد:

توسعه و پیشرفت صنعت کشور نیازمند توجه به منابع انسانی است/صنعت نفت نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی برای جهش تولید است

توسعه و پیشرفت صنعت کشور نیازمند توجه به منابع انسانی است/صنعت نفت نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی برای جهش تولید است
کدخبر : 596241

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در گفتگو با واحد رسانه ای روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، ضمن گرامیداشت و تبریک روزمنابع انسانی به کلیه کارکنان این مجموعه گفت: روز ملی منابع انسانی در تقویم، تلنگری بیدارکننده برای مدیران خصوصی و دولتی در سطوح مختلف خرد و کلان است تا یادآوری کند که ایجاد سازمان‌ها برای نجات جوامع بشری از خطرها و بحران‌هاست.

به گزارش شماواقتصاد: دکتر محسن قدیری، با اشاره به اینکه در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه کشورها، سازمان‌ها و تمدن‌ها را زائیده و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد از این‌ رو، نیروی انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود گفت: صنعت نفت نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت به وجود منابع انسانی وابسته است افزود: اگر ما مدیران نتوانیم با هم جهت‌سازی اهداف فردی و سازمانی، دانش، مهارت و انگیزه منابع انسانی را در مسیر تحقق اهداف سازمان به هم افزایی و بهره‌وری برسانیم، در پیشگاه ملت، سرمایه‌گذاران، مالکان و دیگر ذی نفعان سازمان‌هایمان، مسئول و پاسخگو خواهیم بود.

دکتر قدیری، با اشاره به اینکه هریک از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود، همچون سلول‌هایی در هماهنگی با تمامیت بدن‌واره سازمانی فعالیت می‌کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمان‌های زنده بر عهده داریم ادامه داد: با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط ناپایدار انگیزشی نباید در ایفای این نقش حیاتی کوتاهی کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد:روز ۲۵ فروردین بهانه‌ای است برای تجلیل از نقش‌آفرینان و ثروت‌آفرینان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشیده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.

وی تاکید کرد: پیوند روز منابع انسانی در”سال جهش تولید با مشارکت مردم” فرصتی است تا یادآوری کنیم که توسعه و پیشرفت صنعت و کشور نیازمند توجه و تمرکز بر منابع انسانی؛ دانشی  برای بروز خلاقیت و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل است تا ایران اسلامی را به سمت توسعه پایدار رهنمود سازد.

دکتر قدیری افزود:همکاران عزیز و سرمایه‌های ارزشمند صنعت نفت؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت نفت در شرایط تحریم و قبل از آن قابل‌تحسین و غیرقابل توصیف است ولی به این مسئله واقف هستیم که صنعت نفت به‌عنوان پیشران توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و انقلابی با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی است و این جز با خلاقیت، نوآوری، علم، اندیشه، رشادت و ایثارگری شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد.

 


واحد رسانه ای روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: