پیام تبریک رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار
کدخبر : 544711

​رئیس کمیته امداد در پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه «روز خبرنگار» را به تمام اصحاب رسانه و اهل قلم و رسانه ملی به ویژه خبرنگارانی که در جهت اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام تبریک سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

 

هفدهم مرداد ماه یادآور مجاهدت‌های خبرنگاران حق‌طلبی است که پرچم آگاهی‌بخشی جامعه را بر دوش گرفته‌اند و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند، خبرنگارانی که با شناخت نیازهای جامعه و انتقال آن به مسئولان و ایجاد جریانات خبری موثر، نقش پررنگی در تعالی کشور و بهبود امور ایفا می‌کنند.

 

تقدیر از خبرنگاران در این روزها که کشور عزیزمان با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا دست به گریبان است وظیفه‌ای مضاعف به شمار می‌رود؛ خبرنگارانی که تجسم امانت، صداقت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند و با تلاش خستگی‌ناپذیر در جهت شناسایی موانع و تزریق امید به جامعه رسالتی خطیر برعهده دارند. اقدامات آنان در راه‌اندازی چندین «مرکز نیکوکاری رسانه» در سطح کشور تنها بخش کوچکی از فعالیت‌هایشان در این مسیرو یاری رسانی به محرومین ونیازمندان بوده است.

 

اینجانب ازطرف خود و همه امدادگران ضمن تبریک این روز به اصحاب قلم و رسانه، به ویژه «خیران رسانه» که در جهت اشاعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری یار و یاور  کمیته امداد هستند، یاد و خاطره شهید محمود صارمی، شهدا و تمام عزیزانی که تا پای جان در این عرصه فعالیت کرده‌اند گرامی داشته و از همت والا، زحمات و خدمات خبرنگاران و تمام اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی در حوزه خبری تقدیر و تشکر می‌‌نمایم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: