پتروشیمی بوعلی‌سینا

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا درپی کسب رتبه نخست بهره وری کل در گروه پتروشیمی

کدخبر : 592984

سید محمد احمدزاده در پیامی ضمن تشکر از مجاهدت‌های شبانه روزی همکاران خود در این شرکت، کسب رتبه اول بهره وری کل گروه پتروشیمی در همایش IMI100 را به خانواده بزرگ پتروشیمی بوعلی سینا تبریک گفت.

سید محمد احمدزاده در پیامی ضمن تشکر از مجاهدت‌های شبانه روزی همکاران خود در این شرکت، کسب رتبه اول بهره وری کل گروه پتروشیمی در همایش IMI۱۰۰ را به خانواده بزرگ پتروشیمی بوعلی سینا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک هرجا با همدلی و وفاق جمعی، خدمتی صورت گیرد برکاتش شامل‌ همه می شود.

موفقیت در کسب رتبه اول بهره وری کل عوامل در گروه پتروشیمی ایران در همایش IMI۱۰۰ نشان از عزم جدی همکاران سخت کوش این خانواده بزرگ پتروشیمی بوعلی سینا دارد.

شما همکاران آینه تمام نمای شرافت، صداقت، تعهد و جهادی بی وقفه هستید.بنده بر این باورم که توسعه و بالندگی میسر نمی شود جز با همت و جدیت در سایه سازنده اندیشه شما.

در این پنج سال سپری شده سالی پر از افتخارات برای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا رقم خورده است.بدینگونه که الحمدلله از سال ۹۷ تا ۱۴۰۱ علاوه بر اینکه افزایش تولید، فروش،درآمد و سود همراه بوده، در سال۱۴۰۲ هم شاهد درخشش رتبه اول بهره وری کل عوامل در گروه پتروشیمی کشور، دریافت جایزه مدیریت مالی، افزایش ۷درصدی نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه سال ۱۴۰۱، افزایش سود نه ماهه‌ سال ۱۴۰۲ نسبت به کل سود سال۱۴۰۱، در مدار قرار گفتن واحد پارازایلین و تولید محصول آن بوده ایم. اینها برگهای زرینی بود که در دفتر خاطرات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا حک شده است.

ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت امام علی علیه السلام به شما بزرگواران، بدین وسیله موفقیت های بدست آمده را که حاصل مجاهدت‌های شبانه روزی بوده را یه شما همکاران عزیزم تبریک گفته و سربلندی و موفقیت، توفیق روزافزون همراه با سلامتی برای شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال آرزو میکنم.

باتشکر فراوان

سید محمد احمدزاده

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: