شرکت نفت و گاز سرو

نفت و گاز سرو، صادرکننده برتر دانش بنیان ۵ ستاره سال ۱۴۰۲

کدخبر : 594250

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان برترین شرکت دانش بنیان صادراتی سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

شرکت نفت و گاز سرو به عنوان برترین شرکت دانش بنیان صادراتی سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

در حاشیه دومین گردهمایی باشگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت نفت و گاز سرو به واسطه عملکرد درخشان در حوزه صادرات کاتالیست به عنوان یک کالای های تک به عنوان صادرکننده ۵ستاره دانش بنیان کشور معرفی شد.

مراسم جایزه صادرکننده برتر دانش بنیان از سال ۱۴۰۱ به همت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحت عنوان باشگاه صادرکنندگان دانش بنیان کشور برگزار می شود. در سال ۱۴۰۲ از میان ۹۶۱۵ شرکت دانش بنیان تعداد ۱۳۱۳ شرکت در زمینه  تجارت خارجی فعالیت داشته اند که از بین آنها بر اساس ۱۴ معیار جهانی شرکت هایی که بالاترین عملکرد باشند به عنوان شرکت های ۵ستاره معرفی می شوند که شرکت نفت و گاز سرو به واسطه صادرات انواع کاتالیست توانست به این عنوان نایل آید.

 معیارهای جهانی انتخاب از سوی باشگاه صادرکنندگان دانش بنیان شامل در حوزه های برندسازی جهانی، ایجاد زیرساخت های صادراتی، داشتن تیم های تحقیقاتی تخصصی، داشتن محصولات های-تک، صاحب دانش فنی تولید محصولات، داشتن تاییدیه های فنی و مدیریتی در سطح جهانی و .. تعریف می شود.

نقش آفرینی سرو در اقتصاد دانش بنیان

صادرات ۹ کاتالیست دانش بنیان تا پایان سال ۲۰۲۳

در ادامه مسیر توسعه صادرات کاتالیست به کشورهای خارجی، شرکت نفت و گاز سرو موفق به صادرات یک میلیون و ششصد و بیست و دو تن از انواع کاتالیست های حوزه پتروشیمی، پالایش نفت و فولاد به ارزش بیش از ۳۰ میلیون دلار شده است. به طوری که گستردگی این محصولات شامل سه نوع کاتالیست­ فولادی (خنثی، نیمه فعال، فعال)، متانیشن(Methanation)، شیفت دما بالا  (HTSC)، شیفت دما پایین(LTSC)، کاتالیست های ریفرمینگ (Reforming)، سولفورزدایی(ZnO)، هیدروژناسیون (HDS) بوده است. در این میان فعالیت بزرگترین پتروشیمی تولید کننده اوره و آمونیاک جهان واقع در روسیه با کاتالیست های ایرانی تولید شرکت نفت و گاز سرو اتفاق درخشانی بود که در سال قبل میلادی رقم خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: