رپرتاژ اگهی

چگونه در مدت زمان کوتاه توانستم به ثروت برسم

چگونه در مدت زمان کوتاه توانستم به ثروت برسم
کدخبر : 569289

رسیدن به ثروت در زمان کوتاه کار بسیار دشواری است ولی اگر فرمول من را پیاده سازی نمایید می توانید راه 100 ساله یا یکساله طی نمایید.

راه حل من این است که وارد تجارت خرما شدم زیرا نه از راه کارمندی و نه کار دیگه ای نمی توان به موفقیت و ثروت رسید.

اما چرا خرما، چون پر تقاضا می باشد بنابراین بد نیست با این محصول کمی آشنا شویم.

خرما مضافتی صادراتی

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خرما مضافتی صادراتی در دنیا شناخته می شود که پتانسیل بسیار بالایی در زمینه صادرات خرما دارد.

صادرکنندگان خرما در کشور بسیار فعال هستند و ایران را در رتبه سوم صادرات خرما رطب صادراتی در جهان قرار داده اند، مهمترین شاخص های اقتصادی کشور ها در گرو مسئله ی صادرات است.

ایران نیز در این زمینه کوشش می کند تا با استفاده از پتانسیل شرکت های صادرات خرما و با اتکا به سهم تولید بالای ایران در زمینه ی خرما، این شاخص ها را بهبود دهد.

استفاده گسترده خرما در صنایع غذایی و مصرف این میوه در کشورهای مختلف باعث شده است کشورهای تولید کننده خرما پتانسیل بالایی برای صادرات این محصول داشته باشند و صادرات این محصول از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد.

صادر کنندگان خرما نیز در این چرخه همانند تولید کنندگان نقش مهمی دارند و فرآیند صادرات با همکاری آن ها شکل می گیرد.

0c41fa12-ac94-4e2c-9dad-b7b56fcd6033

خرما خارک برحی

خرما یک میوه خوشمزه و مغذی است، قند و کالری خرما خارک برحی و مواد مغذی موجود در آن با بررسی های انجام شده در مقایسه با بسیاری از میوه‌ها بیشتر است اما اگر در حد تعادل مصرف شود، یک میان وعده عالی به خواهد بود و تاثیر قابل توجهی روی قند خون و وزن ندارد.

این میوه در نواحی گرمسیری و نیمه‌گرمسیری کشت می‌شود در مورد خاستگاه خرما اختلاف نظر وجود دارد؛ اما شواهد نشان می‌دهد که کشت آن به ۵ هزار سال پیش برمی‌گردد خرما در بسیاری از فرهنگ‌ها و ادیان از ارزش و محبوبیت زیادی برخوردار است.

یکی از راه های تناسب اندام و داشتن رژیم غذایی مناسب شمارش کالری مواد غذایی مصرفی است شما با کاهش کالری مصرفی روزانه می توانید وزن خود را کم کنید اما از مهمترین عوامل کاهش کالری مصرفی روزانه کیفیت کالری دریافتی شما است.

66575a60-cfa4-46b1-afeb-3d81b6565662

خرما خاصویی

کالری یک عدد خرما خاصویی به نسبت بالا است و ما با مصرف آن می‌توانیم کمبود قند بدن را جبران کنیم، خرمای خاصویی یا خرما آلویی در استان بوشهر که یکی از خرما خیزترین استان های ایران میباشد، کشت میشود.

یکی از مشهورترین خرماهایی که در این استان برداشت میشود خرمای خاصویی است، در واقع خرما خاصویی در استان ها و شهرستان های دیگر هم کاشته میشود ولی نوع خرما خاصویی بوشهر شهرت بیشتر و به عقیده برخی از کارشناسان کیفیت بهتری دارد.

خرما خاصویی گونه ای از خرما است که در کوهپایه ها رشد میکند به همین دلیل این خرما عمدتا در شهرستان هایی که در کوهپایه های زاگرس قرار گرفته اند مانند: شهر جم، عسلویه، فیروز آباد، قیروکازرون، کنگان، فراشبند و برخی دیگر از روستاهای این منطقه یافت میشود، تقریبا این نوع خرما در سایر مناطق دیگر از گونه های نادر شناخته میشود.

 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: