رپرتاژ آگهی

راز ثروتمند شدن من در کمترین زمان چه بود

راز ثروتمند شدن من در کمترین زمان چه بود
کدخبر : 569418

برای اینکه شما هم همانند من به ثروت در کمترین زمان دست پیدا کنید، باید بتوانید همانند روی کالاهایی که حاشیه سود بالایی در کشور دارد سرمایه گذاری کنید که در این زمینه باید بدانید که انواع بخاری از جمله بخاری نفتی ژاپنی بهترین گزینه برای شروع کسب و کار شما خواهد بود.

بخاری نفتی ژاپنی

بخاری نفتی ژاپنی به عنوان یک بخاری که پر از روغن می باشد شناخته شده است یعنی نام دیگر آن بخاری روغنی می باشد که بسیار به کار افراد می آیند در این بخاریها سوخت تهیه شده از روغن داخل آن می باشد که در مخزن گرما ذخیره می شوند سپس توسط یک وسیله الکتریکی این روغن گرم می شود و بعد از این که حرارت  جا به جا شد گرما را تولید می کنند.

این نوع بخاریها نسبت به بخاری برقی می تواند بسیار کارآمد باشد زیرا می تواند باعث شود که شما دیگر قبض برق پرداخت نکنید و برق کمتری را متحمل شوید.

بخاری نفتی دمای اتاق شما را کاملاً در یک حالت نکه می دارد و باعث می شود در یک دمای ثابت قرار گیرد زیرا دارای حالت  Ecoمی باشد این حالت به بخاری این امکان را می‌دهد که بخاری به طور خودکار روشن و خاموش شوند.

 

بخاری نفتی گازی

این نوع بخاریها در اندازه های مختلف با ویژگیهای متفاوتی تولید می شود که با توجه به فضای اتاق شما باید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. همچنین بخاری نفتی گازی از استانداردهای بهداشتی و ایمنی برخوردار هستند که می توانید با خیال راحت از آن ها بهره ببرید.

از دیگر ویژگیهای این بخاریها ترموستات قابل تنظیم می باشد که این ترموستات به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات گرمایشی خود را تعیین کنید. زمان سنج قابل برنامه ریزی یکی دیگر از ویژگیهای بخاری هیزمی و نفتی می باشد که می توانید آن را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا قبل از ترک کردن خانه یا قبل از خواب خاموش شود. بخاری نفتی که باعث می شود بدون وجود فن و استفاده از گرمایش تابشی بتوانید محیط را بدون فنها گرم نمایید.

همچنین بخاریها به صورت قابل حمل نیز تولید می شود که با توجه به چرخهای قرار داده شده در آن می تواند به راحتی در داخل اتاق خواب جابجا شوند و فضای بسیار کمی را نیز خواهند گرفت و گرمای خوبی را به محیط می دهد.

 

 

ططط

 

بخاری هیزمی

برخی افراد تصور می‌ کنند که انواع بخاری هیزمی و بخاری دست دوم سنتی، طرحی متفاوت با محصولات صنعتی دارند، اما توجه داشته باشید که بخاریهای هیزمی مدلهای گوناگونی داشته اما ساختار و عملکرد همه آنها با یکدیگر مشابه است.

بخاری هیزمی با سایزهای کوچک و بزرگ کارکردی مشابه با یکدیگر داشته و وظیفه آنها ایجاد حرارت به واسطه سوختهای مختلف خواهد بود و این بخاریها به هیچ عنوان به گاز شهری وصل نخواهند شد و باید از سوخت طبیعی مانند چوب و زغال برای آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که بخاری هیزمی سنتی گرمای بسیار خوب و دلنشینی داشته و برای فضاهای مختلف مانند باغ و محیطهای آزاد گزینه مناسبی خواهد بود.

به عنوان مثال زمانی که شما به مسافرت می روید و یا در فضای باز اسکان می کنید، گاها به دلیل شدت باد و هوای ابری ممکن است آتش روشن نماند، در چنین وضعیتی انواع بخاری هیزمی سنتی کاربرد خواهد داشت.

 

 

ززز

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: