رپرتاژ آگهی

مهم ترین نکته ای که رعایت آن باعث شد به ثروت برسم

مهم ترین نکته ای که رعایت آن باعث شد به ثروت برسم
کدخبر : 569469

قطعا عوامل مهم زیادی در رسیدن من به موفقیت دخیل بودند ولی یک عامل بیش از همه نقش ایفا کرد که باعث شد من به موفقیت برسم. از نظر من روحیه جنگنده داشتن و ذهنیت مثبتی که داشتم تاثیر زیادی در موفقیت من داشت با اینکه فکر نمی کردم بتوانم با خرما ثروت مند شوم ولی این روحیه کمک کرد با این میوه عالی سرنوشت خود را رقم بزنم که به شما هم بهتر است با این میوه بیشتر آشنا شوید.

خرما برحی

وزن هر یک دانه خرما برحی حدود ۸ گرم است، خرما دارای ویتامین های b۱، b۲، c ا ست و ویتامین c موجود در خرما برای سرماخوردگی خوب است.

در طب سنتی تاکید بسیاری شده است که برای از بین بردن سنگ مثانه که خرما را با شنبلیله مصرف نمایید، این نوع خرما  مکمل فوق العاده ای برای کم خونی است که علت آن وجود آهن و اسید فولیک فراوان است.

خرما به علت شیرین و چسبنده بودن پتانسیل جذب حشرات را دارد که برای ممانعت از نشستن حشرات برروی آن در دمای-۵ درجه در سردخانه های شهر های خرما خیز نگهداری می گردد.

این خرما برای درست کردن لواشک خرما، حلوای خرما، الکل صنعتی و کیک و شیرینی های محلی مورد مصرف قرار می گیرد.

 

 

خرما ربی

از مهم ترین ویژگی های خرما ربی عدم نیاز به نگه داری از آن در سردخانه می باشد که این امر موجب کاهش هزینه های تولیدکنندگان می شود و صادرات آن را آسان تر می کند با توجه به سطح گسترده ی زیر کشت این محصول، گزینه ی مناسبی برای صادرات محسوب می شود.

به طور کلی نکاتی که تامین کنندگان خرما ربی باید برای صادرات و فروش بهتر خرما رعایت کنند شامل موارد زیر می باشد.

خرما ها به صورت دانه دانه باشند و هیچ گونه چسبندگی درآن ها وجود نداشته باشد. -کاملا بدون ضربه خوردگی باشند، بسته بندی ها مناسب و با کیفیت بالا باشد، خرما کاملا خشک باشد و بین آن شیره ای وجود نداشته باشد.

 

 

image002 (7)

 

خرما زاهدی

خانمهای باردار با مصرف آن می توانند با مصرف خرما زاهدی از این عارضه شایع دوران بارداری جلوگیری کنند، باعث کاهش استرس اکسیداتیو می شود و کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

چون خرما هیچ گونه کلسترولی ندارد و منبع آهن می باشد خرما فیبر بیشتری نسبت به موز دارد برای سلامت استخوانها مفید است و خطر بروز پوکی استخوانها را کاهش می دهد.

چون غنی از مس، منگنز، منیزیم و سلنیوم می باشد در برابر التهاب و استرس اکسیداتیو از مغز محافظت می کند و باعث بهبود سلامت مغز می شود.

باعث کاهش خطر ابتلا به زوال عصبی، کاهش بیماری آلزایمر و عملکرد شناختی بهتر در افراد مسن می شود و برای پیشگیری از التهاب در مغز توصیه می شود خرما را به صورت روزانه و مرتب مصرف کنید.

 

 

image003 (5)

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: