رپرتاژ آگهی

از رویاهای خود نترسیدم و به موفقیت رسیدم

از رویاهای خود نترسیدم و به موفقیت رسیدم
کدخبر : 569650

اگر رویایی در سر دارید هر چقدر بزرگ هم باشد نباید بترسید زیرا اگر ترس را کنار بگذارید سریع تر به سوی موفقیت می روید من فکر می کردم اگر به سوی روغن های گیاهی مانند روغن سیاه دانه، روغن شترمرغ و روغن فندق بروم بسیار پر خرج خواهند بود و سود آنچنانی نخواهند داشت اما زمانی که وارد کار شدم روز به روز ثروتمند شدم در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

روغن سیاه دانه

سیاه دانه و کنجد جزء دانه های بسیار مفید و مغذی می باشد که از فواید بسیار زیادی برخوردار است و با ترکیب کنجد و روغن سیاه دانه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند. در ابتدا سعی می کنیم شما را با این دو ماده مغذی بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کنجد، دانه ای بسیار ریز و بیضی شکل است که در رنگ های سفید، سیاه و قهوه ای وجود دارد که هرکدام از خواص ویژه ای برخوردار می باشند. این دانه حاوی مقادیر زیادی مس، کلسیم و آهن می باشد که استفاده از آن برای سلامت بدن انسان بسیار مفید است وخواص فراوان آن باعث شده تا در آشپزی و داروهای زیبایی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

دانه پرخواص بعدی سیاه دانه می باشد. سیاه دانه هم همانند کنجد، بسیار ریز و بیضی شکل می باشد و رنگ آن همان طور که از نامش پیداست، سیاه می باشد و از آن به عنوان یک ادویه در غذاها استفاده می کنند. بیشتر مردم به دلیل خواص فراوان این دانه، از آن به وفور در مواد غذایی و حتی به عنوان دارو از آن استفاده می کنند.

 

روغن شترمرغ

امروزه مردم با دانستن خواص روغن شترمرغ  شروع به خرید کردن این محصول گرفته اند که یکی از بهترین برندهای این مدل از محصول ام ایل خیراندیش می باشد که توسط شرکت مربوطه ما تولید شده و با قیمت بسیار مناسب به فروش نیز خواهد رسید.

امروزه به دلیل تقاضای زیاد این مدل از کالا اکثر رقبای ما در این زمینه قیمت روغن شتر مرغ تولیدی خودشان را بسیار افزایش داده اند که همین مسئله سبب شده تا فروش آنها در این مدت زمان کاهش پیدا کند.

شرکت مربوطه ما درباره وضعیت اقتصادی اکثر افراد درون جامعه نیز مطلع است به همین منظور برای محصولات خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است که با رضایت بالای مشتریان روبرو شده ایم.

 

ضض

 

روغن فندق

شاید برای برخی از شما سوال باشد که روغن فندق چگونه تهیه می شود و یا قیمت خرید این روغن در مراکز فروش به چه صورت است؟ در اینجا قصد داریم ضمن توضیح نحوه تولید، خواص و کاربرد شما را با انواع و قیمت مناسب این روغن در مراکز معتبر آشنا کنیم.

می دانید که فندق یکی از دانه های خوراکی مفید است و در میان انواع مختلف آجیلها بسیار محبوب بوده که علاوه بر خام خواری مصارف متعدد خوراکی و صنعتی نیز دارد و از این دانه مقوی و خوشمزه فرآورده های مختلفی به صورت غذایی و درمانی تهیه می شود.

این روغن مغذی را با عمل پرس سرد توسط تجهیزات مخصوص از فندقهای بو داده به دست می آورند و این ماده حامل که بافتی نسبتا شفاف و رنگی مایل به زرد تا زیتونی دارد حاوی مقادیر بالایی از انواع ویتامینها، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید برای تقویت قسمتهای مختلف بدن به ویژه پوست و مو بوده و نوع خوراکی آن نیز مصارف غذایی دارد.

 

ضضض

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: