رپرتاژ آگهی

با انتخاب این شغل یک میلیونر شدم

با انتخاب این شغل یک میلیونر شدم
کدخبر : 569654

شاید برای شما هم جالب باشد که من در رشته ای دیگر تحصیل کردم اما با کمک دوستم وارد دنیای روغن های گیاهی شدم که باعث شد تحصیلم را رها کنم و بهترین شغل را انتخاب کنم که روز به روز درآمدم افزایش یافت و میلیونر شدم در ادامه برای آشنایی با روغنهای گیاهی مانند روغن شتر مرغ، روغن فندق و روغن سیاه دانه با ما همراه باشید.

روغن سیاه دانه

همان طور که پیش تر گفتیم، کنجد در انواع سیاه، سفید و قهوه ای وجود دارد که ما قصد داریم در این قسمت از کنجد سیاه و خواص روغن سیاه دانه صحبت کنیم. کنجد سیاه از دیرباز مورد استفاده مردم بوده است.

طعم و بوی قوی تر و مواد مغذی آن نسبت به کنجد سفید و قهوه ای بیشتر می باشد. از خواص این دانه به موارد زیر می توان اشاره کرد.

کمک به داشتن پوست سالم: به دلیل داشتن مقدار زیادی آهن و روی به سلامتی پوست کمک می کند و از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند.

استحکام استخوان: کنجد به دلیل داشتن کلسیم فراوان به محکم شدن استخوان کمک و از پوکی استخوان پیشگیری می کند.

تنظیم خواب: کمبود منیزیم در بدن باعث بی خوابی می شود، از این رو کنجد به دلیل داشتن منیزیم، کمبود خواب را درمان کرده و به داشتن خواب کافی کمک می کند.

 

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ به دلیل داشتن ریز مولکولهایی که درون خودش جای داده است جزو بهترین روغنهای جهان به شمار می رود که علاوه بر ایران نیز در تمامی کشورها روغن شترمرغ معروف می باشد و از آن به طور زیادی نیز خریداری خواهند کرد از همین رو اکثر کشورها شروع به تولید این مدل از روغن کرده اند.

در روغن شترمرغ یک نوع اسید وجود دارد که به اسید چرب بسیار معروف است که این مدل از اسیدها دارای امگا ۹، ۶ و ۳ نیز می باشد که برای گردش خون بسیار کمک کننده خواهد بود.

بهتر است بدانید به دلیل فروش زیاد روغن شترمرغ ام ایل، افراد سودجو درون جامعه تصمیم بر آن گرفته اند تا مشابه همین محصول را تولید کنند که تا کنون نیز موفق ظاهر شده اند اما محصولات مشابه ای که تولید می کنند بسیار بی کیفیت است به همین منظور هنگام خرید این نوع کالا حتما به معتبر بودن یا نبودن آن توجه کنید زیرا ممکن است محصول بی کیفیت آن را خریداری کنید که باعث آسیب رسیدن به پوستتان می شود.

 

قق

 

روغن فندق

از نظر هزینه عوامل مختلفی بر قیمت روغن فندق موثر هستند به طور مثال: نوع خوراکی یا صنعتی، درجه کیفی، مرکز تولید کننده و عرضه کننده، نمونه ترکیبی یا خالص، حجم محصول و غیره همگی بر قیمت این روغن تاثیر می گذارند.

با توجه به اینکه روغن دانه ها و گیاهان طبیعی از ارزش غذایی فوق العاده و خواص درمانی بسیاری برخوردارند لذا روغن فندق نیز که از دانه های مقوی فندق به دست می آید سرشار از املاح معدنی مفید برای تقویت یا درمان اندامهای مختلف بدن می باشد.

نمونه خوراکی روغن فندق را می توان برای تهیه انوع شیرینیجات، شکلات تخته ای، سالادها، نان و خوراکیهای مختلف تحت دمای پایین مورد استفاده قرار داد و از مواد مغذی روغن این دانه که شامل: منیزیم، آهن، کلسیم، چربی، منگنز، فیبر، پروتئین و غیره است بهره مند شد.

 

ققق

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: