رپرتاژ آگهی

با ارزیابی موثر در کسب کار خود به موفقیت رسیدم

با ارزیابی موثر در کسب کار خود به موفقیت رسیدم
کدخبر : 569653

اگر شغلی دارید اما مشتریان آن را ندارید باید کمی ارزیابی کنید تا بفهمید خریداران محصولات شما کجا هستند و در کنار این محصولات چه محصولات دیگری خریداری می کنند و به چه محصولاتی علاقه دارند زمانی که این موضوع را فهمیدید به موفقیت می رسید مانند من در کنار روغن سیاه دانه، روغن شترمرغ و روغن فندق هم به فروش می رسانم در ادامه با این محصولات آشنا شوید.

روغن سیاه دانه

کنجد به دلیل این که دانه ای روغنی می باشد از روغن سیاه دانه، هم برای مصرف و هم درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند و روغن  سیاه دانه و روغن کنجد دارای خواص زیادی می باشد.

روغن کنجد در اثر فشار کنجد های خام با استفاده از دستگاه های پرس سرد انجام می شود به طوری که تمام ویتامین ها و مواد مغذی آن به طور کامل حفط می شود و هرچه دستگاه در دمای پایین تری این کار را انجام دهد، روغن از کیفیت مطلوب تری برخوردار می باشد.

استفاده از روغن کنجد به بهبود عملکرد مغز کمک بسیار زیادی می کند و از بروز آلزایمر در افراد جلوگیری می کند و استفاده از این روغن برای کودکان بسیار مفید است، زیرا سرشار از کلسیم می باشد و باعث استحکام استخوان کودکان می شود و در وزن گیری آن ها بسیار موثر است.

 

روغن شترمرغ

به دلیل کیفیت بالایی که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته جزء برترین تولیدکنندگان روغن شتر مرغ به حساب بیاید و همچنین جز یکی بهترینها در ایران نیز قرار داریم.

همانطور که اشاره داشتیم درون روغن شرترمرغ اسیدهای چرب وجود دارد که همین اسیدها به رشد سلولهای پوست و همچنین بهبود پوست بسیار کمک می کند و همچنین لازم به ذکر است که روغن شترمرغ تنها روغن حیوانی اصل می باشد که برای درد و بهبود پوست بسیار کاربرد دارد.

بهتر است بدانید روغن شترمرغ به دلیل فواید زیادی که دارد جزو بهترین روغنها در جهان به حساب می آید از همین منظور تولید این نمونه کالا در کشور بسیار زیاد می باشد.

 

ثث

 

روغن فندق

نوع صنعتی این روغن کاربردهای گسترده تری داشته و از فواید بیشماری برخوردار است که از بارز ترین ویژگیهای روغن فندق خواص آن در تقویت و یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد و عموما از این روغن به صورت استعمال خارجی و ماساژ برای جوانسازی پوست و پر پشتی موها استفاده می کنند.

همچنین این محصول را برای تراپیهای مختلف پوست و مو، رگ گیری و ماساژ، پیشگیری از برنز شدن در ساحل، ترکیبات لوازم آرایشی و مواد بهداشتی، تهیه انواع لوسیون و خوشبو کننده و مواد مراقبتی بسیاری استفاده می کنند.

اگر تا کنون روغنهای طبیعی برگرفته از گیاهان و دانه ها همچون روغن کنجد را مورد استفاده قرار داده باشید متوجه شده اید که قیمت این محصولات من جمله روغن فندق به مشخصات مختلف و کیفیت آنها بستگی دارد چرا که ممکن است محصول حاوی ترکیبی از چند روغن مختلف باشد لذا درصد خلوص و کیفیت روغن فندق متغیر است.

 

ثثث

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: