رپرتاژ آگهی

من توانسته ام با بادمجان کسب کارراه اندازی کنم

من توانسته ام با بادمجان کسب کارراه اندازی کنم
کدخبر : 569819

کسب کار کلمه ایی که تعداد زیادی از مردم هم ان را به کلام میاورند هم به آن فکر میکنند حالا چگونه میشود یک کسب کار راه اندازی کرد من با تلاش در زمینه بادمجان توانسته ام کسب و کاری برای خودم راه اندازی کنم. شما با این مقاله اشنا میکنم تا در مورد بادمجان بیشتر آشنا شوید.

بادمجان خوشمزه

یکی از پرطرفدار ترین غذا ها در بین ایرانیان بادمجان می باشد. بادمجان ماده اولیه در تهیه بسیاری از غذا های محلی ایران مثل کشک بادمجان، حلیم بادمجان، یتیمچه و غیره می باشد.

بر خلاف باور عموم که سوال می کنند بادمجان خوشمزه چقدر چاق کننده است؟ باید گفت در هر ۱۰۰گرم بادمجان فقط ۳۳ کالری وجود دارد و این نشان می دهد.

بادمجان چاق کننده نیست و در روند کاهش وزن اگر به صورت کبابی و یا آب پز تهیه شود موجب لاغری می شود. این میوه به تنهایی ۰.۲ درصد چربی  دارد  و کلسترول آن صفر است این یعنی چربی ندارد و با مصرف آن فرد دچار افزایش کلسترول نمی شود، اما اگر آن را در روغن سرخ کرد موجب می شود.

کلسترول و چربی فراوانی در آن ذخیره شود و شیوه نامناسب پخت آن موجب چاق شدن افراد می شود. بادمجان منبع غنی از ویتامین و مواد معدنی است اما پروتئین زیادی ندارد.

به همین دلیل برای تامین انرژی بدن نمی تواند ماده مناسبی باشد و بهتر است در کنار مرغ یا گوشت در وعده غذایی مصرف شود تا انرژی مورد نیاز بدن تامین شود.

 

بادمجان دلمه ای

خشک کردن بادمجان به سبب کاهش آب و رطوبت موجود در آن، سبب افزایش عمر این صیفی جات پر خاصیت می‌ شود، روش های زیادی برای خشک کردن به همراه طرز صحیح نگهداری بادمجان دلمه وجود دارد.

از جمله این روش ها می توان به خشک کردن بادمجان دلمه ای در فر، در زیر نور مستقیم آفتاب و یا دستگاه خشک‌ کن اشاره کرد، لازم است بدانید با خشک کردن بادمجان، مواد معدنی موجود در آن همانند محصول تازه حفظ می شود و خواص بادمجان تازه را دارد.

از بهترین روش‌ های خشک کردن بادمجان می‌ توان به خشک کردن به وسیله نور آفتاب اشاره کرد، در ادامه ی مطلب به بیان و توضیح کامل هر یک از روش های خشک کردن بادمجان پرداخته ایم.

 

ضض

 

بادمجان سرخ شده

برای تهیه محصولات خوراکی، عمدتا باید به مشخصات هر محصول دقت کرد و برای خرید بادمجان سیاه قلمی ریز هم این مورد کاملا صدق می کند و با تهیه نوع با کیفیت بادمجان، بی شک از خواص متعددی که برای این محصول در نظر گرفته شده، تا حد زیاد بهره مند خواهید شد.

بادمجان سرخ شده قلمی ریز نه زیاد نرم می باشد و نه زیاد سفت و همچنین روی پوست آن نیز هیچ اثری از لکه یا دانه های سفید رنگ نباید وجود داشته باشد و پوست آن نیز خیلی راحت کنده می شود و در مدت زمان اندک نیز می توانید این بادمجان را بپزید و نوش جان کنید لازم به ذکر است که برای کندن پوست بادمجان، حتما از پوست کن استفاده کنید زیرا اگر از چاقو استفاده نمایید، ممکن است که قسمتهایی از خود بادمجان را نیز از بین ببرید و مواد غذایی شما آسیب ببیند.

 

ضضض

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: