رپرتاژ آگهی

با حبوبات کسب و کار با درآمد بالا داشته باشید

با حبوبات کسب و کار با درآمد بالا داشته باشید
کدخبر : 570021

لپه خواص بسیار زیادی دارد و می تواند یک مکمل عالی در وعده های غذایی باشد، لپه بسیار خوشمزه است و مردم علاقه خاصی به آن دارند از لپه می توان در انواع غذاها استفاده کرد، این محصول می تواند زندگی تان را تغییر دهد و کسب و کار عالی با آن داشته باشید. در ادامه برای درک این موضوع چند نوع از انواع لپه را به شما معرفی می کنیم.

لپه ریز

توضیح جامع و کامل در مورد انواع لپه (لپه ایرانی، لپه اتیوپی، لپه استرالیا و غیره). انواع لپه تولید شده در ایران کدامند؟ قطب تولید این محصول کجاست؟ راه های تشخیص لپه ریز چیست و چگونه می توان لپه اعلا را از لپه هایی که کیفیت کمتری دارند تشخیص داد؟ لپه به عنوان یکی از پر فروش ترین حبوبات بازار ایران، در کارخانه های لپه سازی آذرشهر تبریز (قطب تولید لپه) تولید می گردد. آذرشهر از شهرهای استان آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز است. شهری صنعتی که لپه سازی در آن پیشینه ای چندین ساله دارد. تشخیص انواع لپه از روی ظاهر آن در بعضی موارد کار دشواری است.

 

 

لپه باقالی پلو

حبوبات زیادی وجود دارند که امروز می‌توان از آن برای تهیه غذایی مورد استفاده قرار داد که لپه بسیار برای باقالی پلو با مرغ مناسب می‌باشد. لپه باقالی پلو بخاطر اینکه از ویتامینهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد زیاد به فروش خواهد رسید. این محصول بخاطر ویژگیهای مختلف که دارا می‌باشد در تهیه غذاهای مختلف مانند قیمه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. لپه علاوه بر اینکه در تهیه غذا کمک زیادی خواهد کرد از نظر بهداشتی و دارویی هم بسیار مناسب می‌باشد.همان طور که می دانید حبوبات متنوعی در بازار موجود می‌باشند که هر کدام از آنها ویژگی و کاربرد مخصوص خودشان را دارند.بنابراین می‌توانید از لپه در غذا و حتی درمان بعضی از بیماریها استفاده کنید.

 

 

تت

 

لپه شامی

برای تهیه لپه شامی توصیه می شود که لپه را از شب قبل در یک کاسه آب بخیسانید و در صورت امکان چند بار آبش را تعویض کنید تا نفخش به طور کامل گرفته شود. برای شروع لپه را آبکشی می کنیم و به همراه ۲ لیوان آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم. مقداری نمک هم به قابلمه اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا لپه ها بپزند. در حین آماده شدن لپه سیب زمینی را هم مانند لپه ها به همراه ۱ لیوان آب داخل یک قابلمه کوچک می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا آبپز شود. پس از اینکه سیب زمینی پخت، پوستش را می گیریم و با رنده ریز رنده می کنیم و داخل یک کاسه جادار می ریزیم. در ادامه جعفری و تره را به صورت ساطوری ریز خرد می کنیم و به همراه گوشت چرخ کرده کاسه اضافه می کنیم.

 

 

تتت

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: