رپرتاژ آگهی

درامد رویایی من حاصل تلاش در کار با سرامیک بود

درامد رویایی من حاصل تلاش در کار با سرامیک بود
کدخبر : 570097

باور کنید یا نکنید، وب سایت می‌تواند یک راه سودآور برای پولسازی باشد. نکته این‌جا است که درباره‌ی محصولتان محتوا نویسی کنید. من با کار بر روی وب سایتم آن را به جایگاه یک گوگا رساندم این امر باعث شد کاشی سرامیک هاییکه در وب سایتم قرار داده بودم به خوبی دیده شود و مشتری های بسیاری جذب شدند.

سرامیک سه بعدی

در سالهای اخیر سرامیک سه بعدی زیبا جایگزین کاشیهای نسل قدیم و کاشی سرامیک گرانیتی شده اند و در طرحهای بسیار متنوع ترسناک، صدفی و طرح مناسب پذیرایی یا آشپزخانه طراحی و تولید می شوند. قیمت خرید این محصولات متناسب با خواص، نحوه کاربرد و مصارف شان متفاوت می باشد.

همان گونه که می دانیم امروزه از این محصولات برای  زیباتر کردن و پوشاندن قسمتهای کف و دیواره منازل استفاده می شود و متقاضیان بسیاری در بازار دارند.

سرامیکها محصولاتی هستند که مانند کاشی از خاک رسی، فلدسپاتها و دانه های ماسه ای تشکیل شده اند و تنها تفاوت آنها با انواع کاشیها، تنوع  و مقاومت بیشتر این محصولات در صنعت هستند.

 

 

سرامیک طرح سنگ

از پرطرفدارترین و کارایی ترین مصالح استفاده شده در آشپزخانه ها سرامیک طرح سنگ تراورتن می باشد که امروزه توسط بهترین دستگاه ها و طرحهای جدید به تولید می رسند. این محصولات که ترکیب آنها از خاک رس و آب می باشد، توسط کوره های دستی و با اتوماتیک پخته شده و مراحا آماده سازی را طی می کند. تنوع این محصولات به اندازه ای بالا می باشد که می توان علاوه بر سرویسها، بعضی از محصولات را در نما ساختمان نیز استفاده کرد.

از کارخانه هایی که در ایران دارای محصولات درجه یک می باشند، کاشی و سرامیک سازی و سنگ مرمریت اداوی بوده که تعداد زیادی از این کارخانه ها در رقابت با یکدیگر همیشه بهترین مصالح ساختمانی و آشپزخانه را تولید می کنند. محصولات هر کدام از این کارخانه ها محصولات درجه یک تا درجه سه را تولید می کنند که قیمت آنها با توجه به درجه بندی معین می شود. محصولات تولیدی در ایران به صورت نسوز نیز در بازار دیده می شوند که این نمونه از کاشیها در محلهای اختصاصی خود بکار برده می شوند.

 

 

عع

 

سرامیک مبید

با وجود نمونه های متنوع و مختلف انواع سرامیک مبید آشپزخانه و سنگ سیلیس، انتخاب بهترین و شیک ترین محصولات بسیار سخت شده است. بهترین روش برای انتخاب، دیدن کاتالوگ و یا نمونه های اجرا شده می باشد که به راحتی بتوانیم سرامیک سازگار با مکان خود را انتخاب کنیم.

از زیباترین محصولات ساختمانی ساخته دست بشر کاشی و سرامیک و سنگ مرمریت پرطاووسی می باشد که بهترین محصول برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد. این مصالح در انواع سایزها و در اشکال مستطیلی، مربع و غیره تولید می شوند که نمونه های تزئینی آن با دیگر محصولات متفاوت می باشد.

برای اینکه شما هم بتوانید بهترین و جدیدترین انواع مدل کاشی و سرامیک و سنگ چینی سفید را برای آشپزخانه خود تهیه کنید، بهتر است سراغ نمایندگیهای معتبر این محصولات بروید تا از اصالت تمامی کالا ها اطمینان داشته باشید. محصولات قدیمی فقط برای سرویسها تولید می شدند و قابلیت استفاده شدن در کف و نما را نداشتند. اما امروزه این محصولات با کیفیت بالا و مرغوبیت خاص در نمای ساختمانها و کف اکثر سالنها استفاده می شوند.

 

 

ععع

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: