رپرتاژ آگهی

سرامیک مسیر رسیدن به ثروت را برایم هموار کرد

سرامیک مسیر رسیدن به ثروت را برایم هموار کرد
کدخبر : 570100

در صورتی که تمایل به شروع کسب و کار خودتان دارید، تعداد زیادی از سازمان‌ها و منابع وجود دارند که به شما کمک می‌کنند؛ با این حال، از حالا و همین جا، باید با جامعه‌ی کارآفرینی یا دانشگاه‌تان شروع کنید. هر مهارتی از طریق تجربه بهبود می‌یابد. کارآفرینی هم در این میان استثنا نیست. من بلافاصله بعد از اتمام دانشگاه کسب کار خودم را در حوزه سرامیک شروع کردم و ثروتی که اکنون دارم را مدیون این حوزه می باشم.

سرامیک پرسلان

از قدیمی ترین نوع مصالح ساختمانی که قدمت آن به دوران باستان برمیگردد، سرامیک پرسلان و سنگ مرمریت جدید بوده که که پرسلان آشپزخانه از محصولات جدید بهترین کارخانه های این محصولات می باشد. در آثار مصر قدیم و در اهرام سه گانه نمونه های کوچکی از این محصولات دیده می شود که طبق آن آثار محصولات کاشی و سرامیک قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارند. در کشور خدمان نیز آثار فراوانی وجود دارن که نشان دهنده قدمت و اهمیت این گونه مصالح می باشد.

از مصالحی که برای اولین بار در آمریکا تولید انبوه شده است سرامیک و کاشی و سنگ مرمریت طلایی بوده که نمونه های چسبی آن امروزه در بسیاری از اشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در معماری نوین انتخاب بهترین پوشش برای محیط ساختمان از حساسیت بالایی برخوردار می باشد اما آن چیزی که از همه مشهود تر است، در بورس بودن همیشگی سرامیک می باشد.

 

 

سرامیک مبید

در بسیاری از خانه های بزرگ شاهد استفاده از سرامیک مبید برای آشپزخانه و سنگ چینی می باشیم که بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و  شاید نمونه آنها را در نمایندگیهای این محصولات ندیده باشیم. این نمونه ها به طور سفارشی از کارخانه تولید می شوند و قیمت بالاتری نسبت به محصولات تولید روز دارند. برای سفارشی کردن باید در ابتدا حجم سفارش بالا باشد و طرحی که انتخاب می شود قابل اجرا بوده باشد.

برای انتخاب بهترین مصالح ساختمانی، گزینه مقاومت از همه مهمتر می باشد که در این میان سرامیک آشپزخانه و گرانیت مشکی جز مصالحی می باشد که علاوه بر مقاومت بالا، نمونه های جدید آن بسیار شیک و جذاب می باشد. این گونه محصولات بنا به درجه تولید آن، دارای مقاومت فشاری بوده و در برابر سرما قابلیت یخ نزدن را دارد.

 

 

حح

 

سرامیک دیوار

برای اینکه بتوانید از مصالح ساختمانی لوکس از جمله کاشی و سرامیک دیوار و انواع سنگ های ساختمانی برای آشپزخانه خود بهره مند شوید، بهتر است از نمونه های بهترین کارخانه ها درایران بازدید داشته باشید. بسیاری از این تولید کنندگان از روش پرس خاک استفاده می کنند که این محصولات به نام پرسلان معروف هستند. این نوع از محصولات دارای مقاومت بسیار بالا نسبت به محصولات دیگر می باشد و قدرت جذب پایین آن از دلایل فروش بالای این محصولات می باشد.

همان طور که اشاره کردیم از سرامیکهای پرکاربرد محصولات پرسلانی هستند که بیشترین موارد استفاده آنها فضاهای بیرون می باشد. این نوع از سرامیکها در دو نوع پولیش خورده و ساده تولید می شوند و از دلایل مهم در استفاده آنها در فضاهای روباز، مقاومت بالای این سرامیکها می باشد.

 

 

ححح

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: