رپرتاژ آگهی

زغال چوب تیره روشنی و ثروت را وارد زندگی ام کرد

زغال چوب تیره روشنی و ثروت را وارد زندگی ام کرد
کدخبر : 570167

شاید فکرش را هم نکنید همین زغال چوب سیاه خیلی ها را سفید بخت کرده و زندگی آنان را عوض کرده است خود من هم یکی از آنان بودم در نوجوانی برای مدتی کوتاه در کارگاهی کار می کردم که مواد اولیه آنان زغال چوب بود اهمیت زغال چوب را در آن جا فهمیدم بعد از کمی تحقیق به این نتیجه رسیدم که به فعالیت در زمینه زغال بپردازم و از این راه ثروتمند شوم در ادامه به بررسی انواع زغال می پردازیم.

ذغال چوب

در ابتدا درباره تجارت و صادرات ذغال چوب و قیمت خرید و فروش روز آن صحبت می کنیم. ذغال ماده ای سبک و سیاه رنگ است که معمولا از چوب و مواد های افزودنی برای تهیه آن استفاده می شود. در واقع صادرات ذغال چوب در کشور ایران یکی از مهم ترین تجارت محسوب می شود که معمولا از ذغال فشرده برای صادرات استفاده می شود. در گذشته ذغال مورد نیاز کشورمان از چین وارد می شد که در بازار به ذغال چینی معروف بودند اما در مرور زمان با تلاش بی وقفه تولید کنندگان ایرانی این محصول بومی شده و توانسته سهم بیشتر از بازار های داخلی و صادراتی را از آن خود کند. در بعضی از موارد باعث تاسف است که عده ای به دلیل گرم بودن بازار زغال بدون مجوز وارد جنگل ها شده و اقدام به قطع درختان برای تهیه ذغال می کنند.

 

 

ذغال لیمو

استفاده از انواع ذغال مرکبات مانند ذغال لیمو و پرتقال و نارنج و سایر مرکبات هم سهم قابل توجهی از بازار تولید ذغال را به خود اختصاص داده است و این نوع ذغال ها بخصوص ذغال لیمو جهرم طرفداران زیادی در بازار ذغال دارد.

مشتریان برای خرید عمده می توانند نوع بسته بندی شده آن را بصورت کارتن ذغال لیمو جهرم در بازار تهیه کنند و تولید کنندگان ذغال لیمو جهرم جهت بسته بندی و خرید و فروش عمده کارتن ذغال لیمو جهرم می توانند با کارشناسان و مشاوران فروش گروه صنعتی میعاد در ارتباط باشند.

 

 

نن

 

زغال

یکی از محصولاتی که کاربرد زیادی دارد زغال گردو می باشد که به صورت تازه و ممتاز و همچنین مخصوص پخت و پز و صنایع تولید می شود. این محصول از 85 تا 95 درصد کربن خالص تشکیل شده که از سوختن باقی مانده ی گیاهان و موجودات به دست می آید و همان طور که گفتیم جهت پخت و پز و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین خوب است بدانید که زغالها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از زغال لیمو و زغال فشرده. زغال لیمو از کیفیت بهتری برخوردار بوده و آرام و بدون دود می سوزد و تهیه شده از تنه ی درختان گوناگون می باشد.

 

 

ننن

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: