رپرتاژ آگهی

پنجره ای که باعث ثروتمند شدن من شد

پنجره ای که باعث ثروتمند شدن من شد
کدخبر : 570164

پنجره های چوبی ارسی و یو پی وی سی حوزه ای است که به صورت تخصصی در آن فعالیت می کنم و تنها محصولی بود که من را به ثروت فراوانی رساند و خوشحالی غیر قابل وصفی را وارد زندگی من کرد.

پنجره چوبی

چوب یک متریال فوق‌ العاده برای استفاده در قابهای پنجره چوبی است، زیرا جلوه زیبایی به سبک خانه می ‌دهد و یک ماده بسیار بادوام و ماندگار است اما چوب باید مرتباً نگهداری شود تا از پوسیدگی آن جلوگیری شود و در هر سال به بهترین شکل ظاهر گردد.

شیراز که شهری بسیار زیبا است، از پنجره های چوبی و پنجره دوجداره وین تک با شیشه های رنگی استفاده های زیادی می شود چرا که این پنجره ها تنوع بالایی از نظر طراحی و مدل دارند که جلوه ای خاص و منحصر بفرد به محیط می بخشند.

همانطور که قبلا ذکر شد، ظاهر یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد در وهله اول پنجره های چوبی را انتخاب می کنند برای برخی، این در واقع تنها دلیل است! پس هیچ چیز نمی تواند ظرافت و ظاهر گرم چوب را شکست دهد.

 

 

پنجره ارسی

همچنین تولید و اجرای درب و پنجره ارسی خاص در ابعاد و سایزهای سفارشی و با یراق آلات خاص مانند (پنجره‌های لیفت اسلاید و اکواسلاید و دربهای آکاردئونی و بادبزنی و دربهای پیوت) و همچنین در ساخت پروفیلهای سفارشی و خاص نیز فعالیت داشته و به ارائه خدمات در زمینه‌ی فوق می پردازد.

درمورد اتصال محیط های ساخته شده ما با طبیعت از طریق مناظر، نور، هوا، آب، گیاهان و موارد دیگر است. از آنجایی که تخمین زده می شود اکثرمردم 90 درصد از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، طبق آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)1، طراحی داخلی بیوفیلیک واقعاً طراحی برای زندگی سالم است.

پنجره‌ها و دربهای آلومینیومی این فرصت را فراهم می‌کنند که در هر مقیاسی، مناظری از طبیعت را به خانه‌هایمان بیاوریم - از ایجاد یک پنجره باغ گرفته تا جایگزینی دیوار با یک در شیشه‌ای. پنجره های آلومینیومی بالاترین نیازها را از نظر کیفیت برآورده می کنند و مزایای متعددی را ارائه می دهند: درجه بالایی از ثبات، بهره وری انرژی، افزایش ارزش، طیف وسیعی از پوشش های سطحی، خطوط دید باریک، عملکرد صاف، حداقل تعمیر و نگهداری و عمر طولانی با پنجره های آلومینیومی، کیفیت زندگی را برای یک عمر ایجاد می کنید.

 

 

لل

 

پنجره upvc

پنجره های upvc دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که می توان به ضد آب بودن مقاومت و دوام بالا ضد سرقت و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد  پنجره upvc به صورت کشویی در بازارهای فروش تقاضای فراوان دارد و مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. این پنجره حریم بازشو بسیار کم دارد و معمولا به صورت افقی باز و بسته می شوند و نیز دارای کشش و انعطاف پذیری کمتری هستند پنجره های upvc مناسب می بایست در زمان نصب آن به یک فرد ماهر و خبره سپرد زیرا می بایست در زمان اجرا منافذ و درزها را به خوبی پوشش دهد و نیز ارتفاع پنجره را در نظر گرفت.

همچنین در زمان اجرا و پیاده کردن آن در مکان مورد نظر با استاندادرهای لازم صورت بپذیرد و در زمان نصب ایمنی کامل رعایت شود همان طور که می دانید نظافت پنجره های کشویی کمی سخت به نظر می رسد که هر فردی از خرید چنین پنجره هایی اجتناب می کنند. به همین دلیل برای نظافت این شیشه مانند پنجره دوجداره می توانید از هر لنگه ی آن شروع به تمیز کاری کنید و اگر به صورت اصولی طراحی شوند پنجره ها روی هم قرار نمی گیرند و خیلی راحت می توان تمیز کرد.

 

 

للل

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: