رپرتاژ آگهی

با کاشتن یک گل گلستانی ساختم

با کاشتن یک گل گلستانی ساختم
کدخبر : 570474

از زمانی که وارد حوزه پمپ شدم و با انواع آن آشنا شدم روز به روز ثروتمند تر شدم و برای من مانند کاشتن یک گل بود که تبدیل به گلستانی بزرگ شد و من روز به روز خوشحال تر شده و کارآفرینی بزرگ در این زمینه شدم در ادامه با ما همراه باشید و با انواع پمپ آشنا شوید.

پمپ

تلمبه یا پمپ آب صنعتی  کشاورزی وسیله ای است مکانیکی برای جابجایی و انتقال انواع مایعات که با افزایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین تر (حوضچه و یا مخزن) می شود.

پمپ ها در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارند که می توانید با گارانتی معتبر و ضمانت بازگشت خرید کنید.

پمپ ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می کنند که شامل پمپ ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می شود پمپ ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می شود.

به عبارتی دیگر، پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند موتور گرفته و به سیال مایعی که در حال عبور از آن است منتقل می کند.

در نتیجه انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

 

 

پمپ آب

پمپ آب صنعتی در مشهد با موتورهای سه فاز یا موتور های دیزل برای پروژه های آبیاری کارخانجات صنعتی شرکت های راهسازی شرکت تاسیسات و پروژه های تخلیه فاضلاب های شهری و صنعتی استفاده می شود. پمپ آب یکی از وسایل ضروری ساختمان می باشد.

این وسیله بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که فشار آب در آنجا کم است.

اگر تصمیم گرفته اید که یک دستگاه پمپ آب برای ساختمان خود تهیه کنید باید با کارکرد پمپ به طور کامل آشنا شوید.

همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم پمپ وظیفه دارد که نیروی برق را تبدیل به نیروی محرک کند. سپس نیروی محرک را به سیالی که از پمپ در حال عبور است، انتقال دهد.

این نیرو باعث افزایش فشار و عبور سریع مایع می‌شود.

انرژی مکانیکی پمپ توسط الکتروموتور تامین می شود. با ورود مایع سیال به داخل محفظه پمپ، پره ها یا پروانه های پمپ می چرخند.

با چرخیدن پروانه ها انرژی محرک سیال نیز افزایش می یابد و با فشار و قدرت بیشتری جریان پیدا می کند.

 

 

اا

 

پمپ هیدرولیک

این پمپ ها آب چاه یا مخزن را به قسمت های مختلف ساختمان پمپاژ می کنند.پمپ های خانگی برای سیستم های آبیاری اتوماتیک و آبیاری باغ ها نیز کاربرد دارند.جنس بدنه پمپ هیدرولیک از برنز، چدن یا استیل است.

جنس پروانه هم معمولا از برنج می باشد.‌ اندازه و نوع پمپ خانگی نیز به تعداد طبقات و واحدهای ساختمان بستگی دارد

پمپ های خانگی از لحاظ میزان قدرت به چهار دسته تقسیم می‌ شوند: پمپ های خانگی با قدرت نیم اسب بخار بیشتر مخصوص ظرفیت های پایین هستند. اندازه کوچک و سر و صدای کمی دارد. قیمت آن نیز نسبتا پایین تر از انواع دیگر است.

پمپ های خانگی یک اسب بخار به سه دسته جتی، بشقابی و دو پروانه تقسیم شده اند.‌ پمپ یک اسب بخار جتی توسط سیستم مکش آب به طور یکنواخت و آرام آب را پمپاژ می نماید.

پمپ یک اسب بخار بشقابی بیشتر مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی سه طبقه هستند.

پمپ های یک اسب بخار دو پروانه نیز برای ساختمان مسکونی چهار طبقه، پنج طبقه و هشت طبقه با واحدهای 75 متری مناسب است.

 

 

ااا

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: