رپرتاژ آگهی

تقویت باورهای ثروت ساز باعث شد در حوزه ی روبالشتی موفق شوم

تقویت باورهای ثروت ساز باعث شد در حوزه ی روبالشتی موفق شوم
کدخبر : 570534

من برای مدتی همه چیز را رها کردم و فقط بر روی باورهای خود تمرکز کردم. با تقویت باورهای ثروت ساز دریچه ای از پول و ثروت به زندگی ام گشوده شده و من در حوزه ی روبالشتی که در ادامه بیشتر درباره اش صحبت خواهم کرد به موفقیت رسیدم.

روبالشتی نخی

در هنگام خرید حتما به قیمت روبالشتی نخی دقت کنید. چون باکتریها و میکروبهای زیادی روی روبالشتی ایجاد می شود، که این می تواند باعث آسیب دیدن پوست و دیگر اعضای بدن شود و از راه تنفس این میکروبها وارد بدن شوند و باعث ایجاد بیماری شوند. به همین دلیل شست و شوی زود به زود روبالشتیها امری مهم و ضروری می باشد که این باعث شده خرید روبالشتی زیپ دار و دکمه دار افزایش پیدا کند.

چون بدون دردسر و به راحتی می توانید روبالشتی را بیرون آورید و بشویید و بعد از شستن و کشیدن روبالشتی می توانید درب آن را ببندید برای این که به بافت مخمل روبالشتی آسیبی نرسد در هنگام شستن آن باید دمای آب متوسط باشد، چون دمای زیاد و پایین می تواند، موجب آسیب دیدن بافت مخمل شود‌.

برای شستن روبالشتی باید از مواد شوینده مناسبی استفاده گردد تا هنگام آبکشی روبالشتی به راحتی مواد شوینده از روی روبالشتی آبکشی شوند و کفهای روی روبالشتی از بین برود چون روبالشتی با چشم و پوست در تماس مستقیم می باشد و اگر مواد شوینده روی روبالشتی به خوبی شسته نشوند، ممکن است به پوست و چشم آسیب وارد شود.

 

پشتی یزدی

قیمت پشتی یزدی به علت وجود پارچه ترمه بالاست. پارچه ترمه پارچه ای بافته شده با دو سر تار و پود است. این پارچه از الیاف طبیعی ابریشم و نخ پلی استر درجه یک بافته می شود. از پارچه ترمه برای تولید انواع محصولات ترمه استفاده می شود. پارچه در گذشته برای تولید لباس پادشاهان و اشراف مورد استفاده قرار می گرفته است.

پارچه ترمه در طرح های بسیار زیبا و زیادی تولید می شود. هر چه میزان رنگ پارچه ترمه بیشتر باشد قیمت و ارزش پارچه ترمه بیشتر است و پارچه ترمه نفیس تری به شمار می رود. یکی از محصولات پر طرفدار پارچه ترمه، ست شاه نشین ترمه است. اسامی دیگر ست شاه نشین ترمه، خان سالار یا خان نشین نیز است. همان طور که از اسم این ست ترمه زیبا مشخص است، ست شاه نشین ترمه در گذشته برای استراحت پادشاهان و اشراف مورد استفاده قرار می گرفته. ست شاه نشین ترمه تشکیل شده از چندین پشتی و یک تشکچه است.

ست شاه نشین ترمه پنج تکه معمولا شامل یک تشکچه، دو پشتی بزرگ و دو پشتی مثلثی است. از مهم ترین بخش های ست شاه نشین نیز می توان پشتی های مثلثی و تشکچه ترمه را نام برد.

 

زز

 

روبالشتی یکبار مصرف

در طراحی و تولید انواع روبالشتی یکبار مصرف جدید معمولاً از پارچه اسپان باند استفاده می کنند که از جنس پلی پروپیلن است و با نامهای دیگری مانند پارچه نبافته، لایه سوزنی نیز در بین مراکز تولیدی شناخته می شود. قیمت روبالشتی یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این نوع روبالشتی جهت استفاده در مراکزی مانند بیمارستانها، سونوگرافی، دندانپزشکی، آرایشگاه ها، درمانگاه، هتلها و برای مسافرتهای طولانی مدت کارآیی فوق العاده و در عین حال آسانی دارند. ضخامت برخی از مدلهای روبالشتی یکبار مصرف نسبتاً نازک است، بنابراین توصیه می کنیم از دو عدد روبالشتی برای کاور کردن بالشت استفاده کنید.

این مورد برای بکارگیری این محصول در مسافرتها پیشنهاد مناسبی است. اگر قصد استفاده از روبالشتی جهت نگهداری از سالمندان و افراد معلول در خانه را دارید، بهتر است به سراغ مدلهایی بروید که دارای وزن ۵۰ یا ۶۰ گرمی هستند و رنگ آنها آبی یا صورتی است. دلیل این پیشنهاد قابلیت شستشو و استفاده مجدد از این نوع روبالشتی است زیرا نوع سفید رنگ به راحتی کثیف می شود و اندکی نازکتر از روبالشتیهای رنگی می باشد که برخی از افراد آن را نمی پسندند.

 

ززز

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: