رپرتاژ آگهی

افکارم در حوزه آباژور من را به خانه رویایی ام رساند

افکارم در حوزه آباژور من را به خانه رویایی ام رساند
کدخبر : 569614

این را همیشه بدانید که دلسوزتر از خودتان در زندگی تان وجود ندارد فقط خودتان باید برای آینده و پولتان اهمیت دهید و این اتفاق نمی افتد مگر آنکه شما افکارتان را در زمینه ثروت سازی تغییر دهید. من توانستم با تغییر افکار و مسیر کسب و کارم به آباژور در شغلم رونق ایجاد کنم و ثروتمند شوم.

آباژور

آباژور، وسیله‌ ای است که از طریق یک شید (کلاهک)، لامپی را می پوشاند تا نوری که از آن ساطع می‌ شود را پخش کند. جالب است بدانید آباژور‌ می ‌توانند از طیف گسترده‌ای از مواد مانند کاغذ، شیشه یا پارچه ساخته شوند. معمولاً مخروطی یا استوانه‌ای شکل هستند. در آباژورها علاوه بر اینکه هدف روشنایی محسوس محیط است، معمولاً تأکید قابل توجهی نیز به ویژگی‌های تزیینی و زیبایی شناختی آن‌ها می‌شود.

شید موجود در آن، همچنین برای سایه افکندن و جلوگیری از تابش مستقیم نور لامپ‌ها به چشم انسان تعبیه می‌شود. برخی از این کلاهک‌ها اغلب با روکش مات دوخته شده‌اند که معمولا سفید یا طلایی هستند، تا بتوانند تا حد امکان نور را از طریق بالا و پایین شید منعکس کنند.

 

 

آباژور رومیزی

آباژور از سه قسمت پایه، منبع روشنایی (لامپ) و شید یا همان کلاهک تشکیل شده است. آباژور رومیزی دو کاربرد عمده دارد، یکی اینکه می‌تواند نور محسوسی را در فضا ساطع کند، دوم اینکه به عنوان یک عنصر تزیینی در دکوراسیون خانه در نظر گرفته می‌شود. برای مطالعه، کسب آرامش و انجام هر نوع فعالیتی که به نور غیرمستقیم نیاز باشد، آباژور می‌تواند انتخابی عالی باشد. به ویژه احساس آرامشی که از این وسیله ساطع می‌شود، می‌تواند به خواب بهتر افراد کمک کند.

امروزه وجود یک آباژور بر روی میز بسیار ضروری و در عین حال کاربردی می باشد که به عنوان یک عنصر زیبایی در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر گذار می باشد و می توان آن را با لوستر سقفی هماهنگ نمود تا جلوه زیبایی را به محیط خانه ببخشد. در سالهای اخیر آباژورهای رومیزی به دلیل استفاده آسانی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند به طوریکه آنها با یک کلید ساده به کابل وصل می شوند و به آسانی در کنار تخت و در نزدیکی افراد قرار می گیرند که این مورد می تواند مزیت بسیار خوبی برای افراد مسن یا کم توان باشد.

 

 

ظظ

 

آباژور کلاسیک

شکل‌های اصلی آباژور کلاسیک شامل درام، امپراتور و مربع است، اما همچنین آباژورهای بیضی، مستطیلی و مخروطی شکل نیز وجود دارند تا لامپ‌هایی با اندازه نامتعارف را در خود جای دهند. باید بدانید که آباژور امپراتور، همان آباژور کلاسیک یا مخروطی شکل است که با برداشتن قسمت بالای قیف به وسیله یک برش موازی، با پایه هم سطح می‌شود.

آباژورهای درام امروزی ‌تر به نظر می‌رسند و از نظر ظاهری استوانه‌ای شکل هستند (شبیه یک طبل موسیقی). سرانجام، آباژورهای مربعی شکل، از نیم رخ شبیه به هرم هستند، اما تیزی نوک هرم را ندارند.

نکته دیگری که قبل از خرید این محصول حتما باید به آن توجه کنید، رنگ آباژور می باشد، اگر می خواهید این محصول در محیط خانه شما جنبه تزئینی داشته باشد می توانید از رنگهای مختلف استفاده نمایید اما اگر نورپردازی این آباژور برای شما اهمیت دارد بهتر است از رنگهای ساده تر و رنگهای ملایم تر استفاده کنید.

 

 

ظظظ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: