رپرتاژ آگهی

ثروتمند شدن با رایحه ای دلپذیر

ثروتمند شدن با رایحه ای دلپذیر
کدخبر : 569656

خیلی افراد جامعه ما دوست دارند که ثروتمند شوند اما فقط دوست دارند ولی نمیخواهند برای آن اقدامی بکنند یا اگر هم بکنند هم مسیر تفکراتی می شوند که نهایت بتوانند در آن گذران زندگی کنند و در سطح متوسط جامعه باقی بمانند. قصد دارم که به شما راه درست ثروتمند شدن را بیاموزم که خود آن را رفته ام انتخاب من در حوزه اسانس های متنوعی هست که در زیر با چند نمونه آن آشنا می شوید اما شما می توانید در هر حوزه ای که علاقه دارید کار من را انجام بدهید و موفق شوید.

اسانس گیاهی

اسانسها با چه گیاهانی تولید می شوند و گرانترین اسانس گیاهی در بازار کدام است؟ روغن اسانس دارویی جایگزین روغن ضروری اسلحه نیز می باشد، اسانسها فواید زیادی دارند اما از چه گیاهانی و با چه فرآیندی ساخته می شوند بسیار جالب است و دانستن آن خالی از لطف نیست.

همه گیاهان اسانس نمی دهند، امروزه حدود ۱۰ درصد از گونه های گیاهی فهرست شده به عنوان گیاهان معطر طبقه بندی می شوند که می توانند اسانس تولید کنند، درختان مخروطی مانند صنوبر، کاج یا سرو معمولا استفاده می شوند، سوزنها، غنچه ها و پوست درختان صنوبر، کاج و همچنین مخروطهای سرو تقطیر می شود.

 

 

اسانس عطر

یکی از محصولاتی که در بین مردم به خصوص خانمها طرفداران زیادی دارد اسانس عطر گرم می باشد زیرا این رایحه بسیار نرم و دلنشین است و به هیچ عنوان تند و تیز نمی باشد و برای افرادی که علاقه مند هستند. تا با بوی عطر آرامش پیدا کنند بسیار مناسب می باشد.

جالب است بدانید که مصرف این اسانس در فصل زمستان چند برابر می شود زیرا صنعت مد برای هر فصل عطرهای جدید و خاصی را معرفی می کند و به همین دلیل نیز بهتر است نمونه های تابستانی در فصول سرد به کار نروند و این نمونه ها اکثرا از گلها و میوه های تازه و شاداب تهیه می شوند.

 

 

عع

 

اسانس رز

یکی از بزرگترین استانهای کشور ما تهران است که دارای بهترین و با کیفیت ترین انواع محصولات می باشد اسانس رز که در بیشتر مواقع از گل محمدی و در محدود مناطق از گل رز برای تهیه آن استفاده‌ می شود.

یکی از مفید ترین و کاربردی ترین اسانسها شناخته شده است که غنی از ترکیبات طبیعی می باشد که این امر توانسته است خواصی را که در بالا گفته شد را در پی داشته باشد به همین منوال تولیدکنندگان تهران یکی از بزرگترین ترین برندها در این زمینه می باشند که با تولید روز افزون اسانس رز در بسته بندیها، ابعاد، کیفیتهای متنوع این محصول را به سراسر کشور و گاه به خارج از مرزهای کشور صادر می کنند که این مورد علاوه بر شناخته شدن اسانس رز در سراسر جهان باعث گردش اقتصاد کشور نیز خواهد شد.

 

 

ععع

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: