رپرتاژ آگهی

همانند گردنبندی ثروت و خوشبختی را به گردن آویختم!

همانند گردنبندی ثروت و خوشبختی را به گردن آویختم!
کدخبر : 571391

افراد موفق، قدر زمان را به خوبی می ‌دانند، ثروتمندان هر کاری را بر اساس زمان ‌بندی دقیق انجام می دهند و حتی برای یک دقیقه هم ارزش قائل‌ هستند. من بعد از قرار گرفتن بین افراد موفق، از تجربیات و نکات اساسی ایشان نهایت بهره مندی را بردم و توانستم زندگی ام را با تغییر و تحول مواجه کنم. فعالیت در حوزه انواع جیوه سود زیادی را برایم به ارمغان داشت و توانستم رفاه مالی خانواده ام را تامین نمایم، در ادامه همراه من باشید تا شما نیز از این حوزه سودمند بیشتر بدانید.

جیوه در چرخ خیاطی

آیا می دانید جیوه در چرخ خیاطی در کدام قسمت است؟ چرخ های خیاطی قدیمی از ماده جیوه قرمز در نوع های مختلف جیوه قرمز الماس استفاده می کردند اما به دلیل این که این ماده بسیار خطرناکی می باشد دیگر از آن استفاده نمی کنند.

چرخ خیاطی های زیادی هستند که از آن جیوه قرمز در ساخت آن استفاده شده است جیوه قرمز در چرخ خیاطی سینگر مدل های قدیمی آن استفاده شده است.

اما بعد از گذشت زمانی به دلیل این که این ماده بر سلامتی انسان بسیار بسیار مضر می باشد دیگه در چرخ خیاطی های مدل جدید سینگر از آن استفاده نکردند.

با توجه به اینکه صنایع و بخش های خدماتی، مصرف کننده اصلی این وسایل هستند؛ بدیهی است که تحت این شرایط سود سرشاری نیز نصیب خود خواهند کرد.

 

 

جیوه در لامپ تصویر تلویزیون

اصولا جیوه در لامپ تصویر تلویزیون بکار رفته است و به دلیل رسانای گرمایی بالایی که دارد در وسایل الکترونیکی زیادی از جمله تلفن های قدیمی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بسیاری از لوازم الکترونیک قدیمی حاوی مواد شیمیایی خطرناکی مثل: جیوه، سرب و غیره می باشد که باید از بازیافت آنها پرهیز کرد.

 تلویزیون های قدیمی یکی از مشکلات بازیافت می باشند چرا که در ساخت لامپ تصویر آنها سرب بکار رفته بود که در قدیم آنها را ذوب می کردند.

در ساخت صفحات جدید بکار می بردند. ولی امروزه به دلیل اطلاعات کافی داشتن از خطرات بالای سرب مردم دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

جیوه یک ماده افسانه ای و دارای نماد کیمیاگری می باشد، که کیمیاگران زیادی به آن علاقه داشتند.

 

 

لل

 

جیوه در کنتور برق قدیمی

بازیافت کالاهای با ارزش الکتریکی و به خصوص جیوه در کنتور برق قدیمی، به رویه ای مرسوم در کشورهای توسعه یافته تبدیل شده است و در حفظ منابع سرمایه ای که از ارکان پیشرفت و توسعه پایدار هر ملتی تلقی می شود.

جیوه داخل کنتور برق، به دلیل استفاده مکرر در مقاطع مختلف تاریخ تکنولوژی و تولید وسایل برقی از مزیت اقتصادی بالایی برای این صنعت برخوردار است، نقش حیاتی ایفا می کند.

بسیاری از افراد در کشورهای در حال توسعه به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب، باورهای غلطی در آنها شکل گرفته که وسایل کهنه در این دسته محصولات، خریداری ندارد.

آنها خود را از یک تجارت پر سود محروم کرده و در عین حال هزینه های سربار بسیاری را برای امحاء و یا دفن بهداشتی این محصولات بر اقتصاد کشور تحمیل می کنند.

این فرصت آن است تا به جای دفن و اثرات مخرب زیست محیطی در دراز مدت و آلودگی زیست بوم های مورد نیاز برای ادامه حیات انسان و انواع موجودات زنده؛ به برگشت سرمایه ای که صرف تولید آنها شده، کمک کند. 

 

 

للل

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: