رپرتاژ آگهی

با دست خالی به استقبال ثروت رفتم

با دست خالی به استقبال ثروت رفتم
کدخبر : 571466

راه و رسم ثروتمند شدن در ایران چندان هم سخت نیست هر چند که تلاش زیاد و مدیریت خاص خود را می خواهد اما من نیز با کسب و کاری که در زمینه پسته راه انداری کردم توانستم تبدیل به یک تاجر موفق در ایران شوم.

پسته اکبری ممتاز

یکی از مرغوب ترین و پر طرفدار ترین انواع پسته کشور ما را می توان پسته اکبری ممتاز دانست که امروزه با هدف یک مواد خام برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه تولید کنندگان این تنقلات سالم این محصول را به شکلهای مختلف به خصوص به صورت جزئی و بسته بندی و همچنین به شکل عمده به فروش می رسانند

همچنین این امکان را برای طرفداران این کالا ایجاد می کنند نسبت به نیاز خود بدون هیچ محدودیت اقدام به تهیه این پسته ممتاز کنند و از آن به شکلهای مناسب استفاده کنند.

بی تردید پسته اکبری از گونه ممتاز از معروف ترین و پر فروش ترین نوع پسته کشورمان به حساب می آید چون این آجیل از لحاظ ظاهر بسیار جذاب و محرک کننده است و این خشکبار جزوه دسته پستهای بادامی به حساب می آید.

همچنین میزان دانه های خندان این محصول بسیار زیاد است از جمله پسته های دیر رس به شمار می آید و شما اگر بخواهید برای کسی این پسته را معرفی کنید می توانید بگوید یکی از لوکس ترین آجیلها به حساب می آید.

 

 

پسته دامغان تازه

انواع پسته دامغان تازه موجود در بازار شامل پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی، پسته فندقی می باشد که پسته دامغان دارای جزء پسته های صادراتی محسوب می شود

خرید و فروش عمده پسته دامغان دارای مزایای ویژه‌ ای برای هر دو طرف معامله بوده و متقاضیان و خریداران عمده می توانند.

در زمان خرید پسته دامغان تازه در تناژ بالا اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروش دریافت کنند و خرید مقرون به صرفه انجام دهند.

اگر شما جزء مشتریان و خریداران عمده پسته دامغان تازه هستید.

می خواهید از قیمت پسته دامغان تازه مطلع شوید بهتر است به مراکز عرضه کننده محصول به صورت مستقیم مراجعه کنید و با حذف افراد سودجو هزینه کمتری را صرف خرید نمایید و خریدی اقتصادی انجام دهید.

 

 

خخ

 

پسته دامغان

از قدیم تا به حال انواع پسته دامغان در مناطقی از کشور رشدی قابل توجه داشته است اما درخت پسته به صورت وحشی در دامغان نقطه ای هست که می توان گفت دامغان را به این شهرت رسانده است و پیشرفتی چشم گیر در این حوزه دارد.

درسته که در حال حاضر شهرهایی مثل؛ رفسنجان و سیرجان هم به عنوان مراکز تولید پسته شناخته شدند اما دامغان از ابتدا با این عنوان دیده شد و هنوز هم یکی از شهرهای قدرتمند در ایران در حوزه تولید پسته محسوب می شود.

اگر کیفیت محصولی که خریداری می کنید برای شماهم اهمیتی دوچندان دارد باید این را بدانید که پسته دامغان در میزان چربی و طعم متفاوت زبانزد است که این موارد همگی به شرایط اقلیمی مناسب وابسته هستند.

این مطلب درسته که تمام انواع پسته که شامل؛ اکبری، کله قوچی، احمدآقایی و ...... هستند در دامغان می رویند اما پسته دامغان به تنهایی و جدای از تقسیم بندیهایی که برای پسته در نظر گرفته ایم انواع مختلفی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 

خخخ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: