رپرتاژ آگهی

زندگی رویایی که برای خود بنا کردم

زندگی رویایی که برای خود بنا کردم
کدخبر : 573145

انسان موفق کسی است که می‌تواند با آجرهایی که دیگران به سمتش پرتاب می کند، یک خانه بسازد. من تجارت را برای خود فرصتی پولساز دیده و از آن استفاده کردم و به ثروت رسیدم.

خاک رس بنتونیت

براساس انواع خاک رس بنتونیت به سه دسته کلسیم، سدیم، پتاسیم طبقه بندی می شود، اما در صنعت سرامیک بنتونیت سدیم مورد توجه است.

بنتونیت‌های سدیم دارای اندازه بسیار کوچک هستند، ترکیب این ماده معدنی را پلاستیکی ترین ونفوذ ناپذیرترین ماده رسی مورد استفاده درسرامیک می داند.

هم چنین رنگ بنتونیت سدیم باید سفید و ریزمغذی باشد تا به عنوان ماده معدنی اصلی صنعت کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار گیرد.

بنتونیت سدیمی مخصوص سرامیک بسیارخالص و سفید است و می تواند به طور ایده ال به عنوان یک عامل تعلیق درلعاب سازی وصنایع کاشی و سرامیک استفاده شود.

مزیت اصلی بنتونیت خاک رس توانایی در بازسازی خواص ماسه سیلیسی می باشد.

این به شما اجازه می دهد که بعد از ریختن مواد مذاب واتمام ریخته گری، دوباره ازمخلوط درون قالب که ماسه وبنتونیت است استفاده کنید.

استفاده مکررازمخلوط قالب گیری با بنتونیت به طورقابل توجهی هزینه های شما را کاهش می دهد.

 

 

بنتونیت بتن

بنتونیت بتن از حاصل تغییر ذرات کوچک خاکستری تشکیل یافته به دلیل نزدیک بودن به منطقه بنتون بنتونیت نام گرفته است.در ساخت بتن پلاستیکی که به عنوان تثبیت کننده در ساختمان سازی است از بنتونیت بتن استفاده می شود.

بنتونیت از خاک رس ساخته میشود که 300 درصد در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

شاید برایتان سوال پیش بیاید کاربرد بنتونیت در ساختمان سازی چیست؟

بنتونیت در کاربردهای مهندسی عمران به طور سنتی به عنوان یک عامل تیکسوتروپیک نگهدارنده و روان کننده در دیوارهای دیافراگمی و فونداسیون ها در حفر تونل در حفاری جهت افقی و لوله جک استفاده می شود.

رایج ترین کاربرد بنتونیت در سیال حفاری است که بیش ترین انعطاف را دارد.

 

 

آراد برندینگ

 

بنتونیت چاه ارت

بنتونیت چاه ارت یک بنتونیت پایه کربن است که کاربردهای بسیاری در صنعت دارد، در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با ما همراه شوید.

از پرکاربردترین عناصر طبیعی و مواد معدنی شناسایی شده می‌ توان به بنتونیت اشاره داشت، این نوع محصول در شرایط خاص و در مکان های مخصوص تولید می شود.

بنتونیت پایه کربن که به بنتونیت چاه ارت نیز معروف است بیشتر در حفر چاه های ساختمان ها کاربرد دارد، این بنتونیت محاسن بسیار مهمی دارد که از جمله آن ها باید به پایداری شیمیایی بالا اشاره کرد.

این عنصر مهم که از ترکیب نمودن مواد شیمیایی و معدنی بر پایه کربن تولید می‌ شود در سیستم ارتینگ و چاه ارت کاربرد گسترده دارد.

بنتونیت بر پایه کربن در مقابل فرسایش مقاومت بالایی داشته و قابلیت حل شدن آن فوق العاده پایین است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: