رپرتاژ آگهی

قدرت خودباوری راز ثروت را برایم افشا کرد

قدرت خودباوری راز ثروت را برایم افشا کرد
کدخبر : 574965

سعی کنید خودتان باشید، هیچ کس شما نیست و این قدرت شماست. با خود بگویید: صرف نظر از اینکه دیگران نسبت به من چه احساسی دارند، امروز تصمیم می گیرم خودم را دوست داشته باشم. تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

شیره انجیر نارس

قیمت شیره انجیر نارس هم همانند سایر محصولات خوراکی با تغییرات جزئی مواجه می‌ شود و این تغییرات نشأت گرفته نوسانات قیمت ارز خواهد بود. شیره انجیر نارس بهترین و شیرین ترین شیره در ایران است، که می توان آن را به عنوان صبحانه نوش جان کرد.

خاستگاه میوه انجیر در اطراف دریای مدیترانه و ایران می باشد.

تاریخچه ی کشت این محصول به ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد.

این میوه به دلیل آنکه در فصل های معینی کشت می شود به دو روش خشک کردن و تهیه شیره از آن برای فصل سرد سال نیز استفاده می شود.

شیره ی انجیر ماده ای شیرین و سیاه رنگ است که بر اثر فشرده شدن انجیر بدست می آید.

این محصول ماده ی استخراج شده از میوه ی انجیر می باشد.

مصرف این نوع شیره باعث به دست آوردن مواد مغذی از جمله فیبر می شود و خاصیت آنتی اکسیدان دارد.

به دو روش سنتی و صنعتی می توان از انجیر این ماده شیرین را بدست آورد.

 

شیره توت ترش شده

محصول شیره توت ترش شده یکی از بهترین محصولات تولید شده در کردستان می باشد که طرفدار های زیادی در ایران دارد.

شیره توت ترش شده از بهترین محصولات کردستان به شمار می رود و برای سلامتی بدن بسیار موثر می باشد و حتما پیشنهاد می شود از این محصول برای حفظ سلامتی خود استفاده نمایید.

در ضمن این محصول بی نظیر جز خوراکی هایی می باشد که برای درمان برخی بیماری ها کاربرد دارد و به خصوص در کردستان از این محصول در طب سنتی برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود.

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در کردستان با روش های سنتی و کاملا بهداشتی این شیره خوشمزه را تهیه می کنند و درون شیشه ها و یا ظرف های پلاستیکی می ریزند.

 

آراد برندینگ

 

شیره خرمای جنوب

شیره خرمای جنوب ماده غذایی تهیه شده از خرمای تازه است به همین دلیل، تمام خواص خرما را در خود دارد.

شیره، ماده ای با عطر و طعم شیرین و بافتی نرم شبیه عسل می باشد و این مزه ی شیرین آن به دلیل قندهای طبیعی موجود در آن مانند گلوکز، ساکاروز و فروکتوز است.

شیره خرمای جنوب محصولی ارگانیک و طبیعی حاوی فیبر می باشد که باعث رفع کم خونی، کاهش کلسترول کلسیم، منیزیم افزایش کارایی باکتری های مفید دستگاه گوارش و در نتیجه سبب سلامت آن می شود و با نام علمی Phoenix dactylifera شناخته می شود.

این ماده، علاوه بر مغذی بودن، به عنوان داروی مفید این بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرد: گلودرد، تب، سرماخوردگی، کم خونی، یبوست و آرتروز و رماتیسم.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: