رپرتاژ آگهی

مواد لازم جهت تهیه ی کیک پای سیب

مواد لازم جهت تهیه ی کیک پای سیب
کدخبر : 575028

دستور پخت این کیک واقعاً ساده می باشد و مواد اولیه ی آن به شرح زیر می باشد. پلینگ پای سیب، با سیب های خرد شده، شکر قهوه ای و ادویه درست می شود. خمیر کیک یک خمیر ساده وانیلی مبتنی بر کره و پنیر خامه ای است که به راحتی در 10 دقیقه مخلوط می شود. قیمت سیب امروز مناسب می باشد و به آسانی این میوه و سایر مواد اولیه را می توانید تهیه کنید.

دستور پخت این کیک واقعاً ساده می باشد و مواد اولیه ی آن به شرح زیر می باشد. پلینگ پای سیب، با سیب های خرد شده، شکر قهوه ای و ادویه درست می شود. خمیر کیک یک خمیر ساده وانیلی مبتنی بر کره و پنیر خامه ای است که به راحتی در ۱۰ دقیقه مخلوط می شود. قیمت سیب امروز مناسب می باشد و به آسانی این میوه و سایر مواد اولیه را می توانید تهیه کنید.

رویه کرامبل به سادگی با کره، شکر و آرد درست می شود. آماده سازی این کار کمتر از پنج دقیقه طول می کشد، اما رویه ی نازکی به آن اضافه می شود. اگر کرامبل را دوست ندارید می توانید آن را حذف کنید.

 

 

طرز تهیه ی کیک پای سیب

در یک کاسه بزرگ، آرد، شکر قهوه ای و ۱ قاشق چایخوری دارچین را با هم مخلوط کنید. با استفاده از همزن برقی یا کاتر شیرینی پزی، کره را برش دهید تا مخلوط به اندازه یک نخود شکل بگیرد. ۲/۳ مخلوط را روی کف و ۱ اینچ به سمت بالا در یک تابه فنری ۹ اینچی فشار دهید. اگر سیب دوست ندارید می توانید از گلابی استفاده کنید. فروش عمده گلابی و سیب تقریبا یکسان می باشد به همین دلیل نگران پول آن نخواهید بود.

فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. سیب ها را پوست بگیرید، به ورقه های نازک برش دهید و در یک کاسه قرار دهید. مایع انباشته شده را دور بریزید. برش های سیب را با قاشق چای خوری دارچین و آب لیمو باقی مانده بریزید و آنها را در تابه آماده شده بریزید و در حین بسته بندی آنها را به آرامی فشار دهید (در بالای لبه تابه جمع می شوند). باقی مانده پودر خرده را روی آن بپاشید.

قالب را روی یک ورقه پخت با روکش فویل آلومینیومی قرار دهید و به مدت ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه یا تا زمانی که روی آن طلایی شود بپزید. یک چاقو دور تابه بکشید و بگذارید کیک در قالب خنک شود تا خودش را بگیرد. در دمای اتاق سرو کنید.

 

 

آراد برندینگ

 

نکته ها و ترفندهای تهیه ی کیک پای سیب

برای بهترین نتیجه تهیه ی این کیک، پیشنهاد می کنم از یک تابه پای عمیق استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که همه سیب ها و خمیر در پای جا می گیرند و زیاد بلند نمی شوند. همچنین هنگام سرو پای، برش را آسان تر می کند. شما می توانید قیمت فروش کنسروجات سیب را نیز در بیاورید و به جای سیب تازه از کمپوت آن استفاده کنید.

باید خمیر پای را قبل از چرخاندن سرد کنید، در غیر این صورت خمیر پای را سرد کنید و در غیر این صورت باز نمی‌شود.

وقتی خمیر را روی سیب‌ها پخش می‌کنید، خمیر را به صورت قاشقی روی سیب‌ها قرار دهید و سپس خمیر را پخش کنید. این کار را بسیار آسان تر خواهد کرد.

اگر سبد بخارپز ندارید، می توانید به راحتی سیب ها را در مایکروویو بخارپز کنید. آب و سیب ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و با پلاستیک بپوشانید. روی بسته بندی را سوراخ کنید و سپس به مدت 3 تا 5 دقیقه یا تا زمانی که سیب ها نرم شوند اما نرم نباشند (باید کمی ترد شوند) در مایکروویو قرار دهید.

شما باید قبل از برش دادن کیک صبر کنید تا کیک به طور قابل توجهی خنک شود. در غیر این صورت، برش ها در کنار هم قرار نخواهند گرفت و به یک آشفتگی بزرگ تبدیل می شوند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: