رپرتاژ آگهی

با لوبیا سرمایه مرده ام را زنده کردم

با لوبیا سرمایه مرده ام را زنده کردم
کدخبر : 575046

با بی دقتی و وارد کردن سرمایه ام در شغلی نا معتبر سرمایه ام را از دست دادم و در اوج نا امیدی بودم که پیشنهادی به من داده شد در این باره که با اندک سرمایه باقی مانده ام کسب و کاری برای انواع لوبیا آغاز کنم، با وجود اینکه ترس داشتم اما این کار را انجام دادم و با درآمد خوبی که از آن به دست آوردم سرمایه مرده ام را زنده کردم.

لوبیا چیتی فرانسوی

قیمت لوبیا چیتی فرانسوی در درجه اول کیفیت و اندازه آن وابسته است و هر چه اندازه این لوبیا ها درشت تر باشد نشان از کیفیت مناسب و همچنین قیمت بالا دارد.

هر چه این بسته بندی برای استفاده ساده تر باشد و حمل و نقل آن هم ساده باشد گران تر خواهد بود.

میزان خرید شما مساله دیگری است که روی قیمت نهایی محصول تأثیر دارد و هر چه میزان خرید شما بیشتر باشد قیمت آن کم تر خواهد بود.

قیمت این لوبیاها برای هر کیلو در محدوده ۳۸۰۰۰ تومان تا ۴۸۰۰۰ تومان است.

با توجه به اینکه قیمت حبوبات همیشه با نوسان همراه است برای استعلام قیمت به روز با ما در تماس باشید.

 

 

لوبیا چیتی قرمز

قیمت لوبیا چیتی قرمز بسته بندی شده با نمونه های فله تفاوت شایانی دارد، همیشه حبوبات فله ارزان تر از نمونه های بسته بندی در اختیار خریداران قرار می گیرند.

هر کیلو لوبیای بسته بندی شده با رنج قیمتی بین ۹۰ الی ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد، سطح کیفیت دانه های لوبیا تعیین کننده نهایی قیمت آن است.

لازم به ذکر است که در این اواخر افزایش نرخ بذر و کودهای کشاورزی باعث به وجود آمدن یک تغییر ناگهانی در قیمت لوبیا و سایر حبوبات شد.

طعم لوبیای ممتاز و تازه را با خرید از مجموعه ما تجربه کنید، تماس تلفنی می تواند بهترین راه جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

لوبیا چیتی سبز

همچنین یکی از مواردی که باید بعد از خرید به ان توجه کنید مدت نگه داری لوبیا چیتی سبز است.

باید بدانید مدت زمانی که می خواهید بدون کیسه فریزر و آزاد لوبیا را در یخچال نگه داری کنید 3 الی 5 روز است و بعد 5 روز رو به فاسد شدن می رود.

شما می توانید با وکیوم کردن لوبیا سبز در کیسه فریزر و نگهداری آن در فریزر مدت زمان نگهداری آن را تا 6 ماه افزایش دهید البته توجه کنید بهترین کار مصرف مواد غذایی به صورت تازه است.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: