در گفت‌وگو با مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد پارسه مشخص شد

سهولت در هوشمندسازی کسب و کار با سامانه «کاپیلا»

سهولت در هوشمندسازی کسب و کار با سامانه «کاپیلا»
کدخبر : 578542

مدیرعامل گروه شرکت‌های توسعه اقتصاد پارسه، سامانه کاپیلا را به عنوان یک شتاب‌دهنده در زمینه هوشمندسازی کسب‌وکارها عنوان کرد که به صورت یک پنجره واحد با تنوع محصولات و امکان شخصی‌سازی توسط سازمان‌ها و قابلیت استفاده برای عموم مردم با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی به عنوان ویژگی‌های منحصر به فرد چندمحصولی فعالیت دارد.

به گزارش شما و اقتصاد: گروه شرکت‌های توسعه اقتصاد پارسه به عنوان یک شتاب‌دهنده در حوزه هوشمندسازی کسب وکارها فعالیت می‌کند. این گروه با راه‌اندازی یک سکو (پلتفرم) پرداخت‌محور تحت عنوان کاپیلا، در حوزه خدمات هوشمند مالی و بیمه‌ای یک برنامه کاربردی را در دسترس شرکت‌ها، کسب‌وکارها، بانک‌ها، صنعت بیمه و عموم مردم قرار داده است.

علیرضا رستمی مدیرعامل گروه شرکت‌های توسعه اقتصاد پارسه، در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شما و اقتصاد با بیان اینکه در برنامه کاربردی «کاپیلا»، ارائه خدمات بین بخشی در هر کدام از بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و کسب‌وکارها در یک قالب تعریف‌شده امکانپذیر است، گفت: همه خدمات حتی دریافت مجوزهای مربوطه از یک پنجره واحد به مانند آنچه که در پلتفرم دولت هوشمند می‌باشد در اینجا به صورت خصوصی و هوشمند در قالب کسب‌وکارها را دریافت کنند. زنجیره ای از فروشندگان، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان انواع کالا و خدمات در این سامانه وجود دارد که در قالب اپلیکیشن و سایت‌ها قابل بهره‌برداری است.
رستمی

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ویژگی خاصی که سبب می‌شود استفاده از «کاپیلا» را برای دریافت‌کنندگان خدمات نسبت به دیگر برنامه‌های کاربردی مشابه برجسته نماید، اظهار کرد: این برنامه به عنوان یک اَبَربرنامه کاربردی (سوپر اَپ) است که تنها به ارائه خدمات یا اعتبار نیست بلکه با شناسایی زنجیره‌ای از نیازهای مردم با هدف ارتقای توان خرید، کاهش هزینه ها و تسهیل در روند دسترسی در جهت رفع نیازهای آحاد جامعه به صورت عملیاتی و گسترده در کشور قابل ارائه است.

مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد پارسه، افزود: گستردگی محصولات و هم‌افزایی موجود در «کاپیلا» موجب شده که تمامی اقشار به راحتی بتوانند با مراجعه به این سامانه تمام نیازهای خود را دریافت کنند. مهمترین ویژگی کاپیلا، وجود قابلیت ری‌برندینگ و برندینگ است که مانند برنامه‌های کاربردی بانکی فقط در حوزه مالی و یا برنامه‌های بیمه‌ای تنها در حوزه بیمه نیست بلکه برخورداری از تمامی خدمات در کنار شخصی‌سازی قابلیت‌ها برای سازمان‌های مختلف وجود دارد. 

رستمی اضافه کرد: کاپیلا، علاوه بر چندمحصولی بودن امکان قرار گرفتن در اختیار سازمان‌ها را دارد تا برمبنای سلایق و برنامه‌های خود آن را مدیریت کنند. زیرساخت‌های طراحی‌شده برای این سامانه به گونه‌ای است که متقاضیان می‌توانند آن را مطابق با بیزنس‌پلن و یا لوگوی خودشان طراحی و مدیریت بکنند. 

وی با اشاره به اینکه تعدادی از بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای با این مجموعه همکاری دارند، گفت: به یک بانک یا موسسه خاصی وابسته نیستیم، بلکه همکاری میان مجموعه‌ با برخی از این شرکت ها و نهادها در ارائه و دریافت خدمات وجود دارد. بانک‌های پاسارگاد، ملت و ملی در ارائه سرویس‌های بانکی همچون سرویس‌های پرداخت با این مجموعه تعامل دارند. شرکت‌های پرداخت الکترونیک همچون؛ به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد با گروه توسعه اقتصاد پارسه برای ارائه خدمات و استفاده از قابلیت‌های فنی آنها همکاری دارند. علاوه بر این، همکاری‌هایی میان این گروه با اپراتورها همچون شاتل برای بهره‌برداری از اپراتوری «کاپیلاتل» در حال انجام است. این گروه در جهت تکمیل سرویس‌ها و بهینه‌تر شدن ارائه خدمات سامانه کاپیلا از تمامی ظرفیت‌های موجود بانک‌ها، بیمه‌ای‌ها و شرکت‌های کسب و کار بهره می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: