وام ۲۰میلیونی

فوری بشتابید | ثبت نام وام ۲۰میلیونی بدون سود آغاز شد

فوری بشتابید | ثبت نام وام 20میلیونی بدون سود آغاز شد
کدخبر : 595645

ثبت نام وام 20میلیونی طرح باجت بانک تجارت آغاز شد.

به گزارش شما و اقتصاد: وام 20میلیونی بانک تجارت بدون سود است. این وام 20میلیونی در طرح باجت قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر از وام 20میلیونی ادامه این مطلب را مطالعه کنید. 

متقاضیان وام ۲۰ میلیون تومانی باجت باید اپلیکیشن باجت را نصب و راه اندازی کنند. نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن از طریق منوی اعتبار بی ان پی ال انجام می‌شود. افرادی که اپلیکیشن مذکور را در بازه زمانی مذکور نصب و انتخاب حساب کرده باشند، بعد از اعتبارسنجی و امضای دیجیتال قرارداد، امکان استفاده از اعتبار ۲۰ میلیون تومانی را خواهند داشت. افرادی امکان استفاده از اعتبار ۲۰ میلیون تومانی را دارند که رتبه اعتباری آ یا بی را در شبکه بانکی به دست آورده باشند.

مشتریان بعد از فعالسازی اعتبار ۲۰ میلیون تومانی امکان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت، هایپرمی، هایپر فامیلی، افق کوروش، جانبو، هفت و ۳ هزار فروشگاه دیگر را خواهند داشت.

زمان بازپرداخت وام ۲۰ میلیونی بانک تجارت از چه زمانی است؟

طبق اعلام بانک تجارت، این تسهیلات بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد بلافاصله بعد از دریافت امکان استفاده از آن را دارند. لازم به ذکر است که امکان بازپرداخت این تسهیلات از اردیبهشت ماه سال 1403 وجود دارد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت بهتر است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: