بازار ارز | بازار طلا و سکه

مشکل بزرگ در بازار ارز | کنترل بازار ارز از دست دولت خارج شد

مشکل بزرگ در  بازار ارز | کنترل بازار ارز از دست دولت خارج شد
کدخبر : 596070

به نظر می رسد کنترل ارز از دست دولت خارج شده است.

به گزارش شما واقتصاد : بازار ارز هر لحظه به لحظه مردم را شوکه می کند نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار امیدواری از اینکه با دخالت دولت بازار ارز کنترل شود گفت: اما به نظر می رسد کنترل بازار ارز از دست دولت خارج شده است.

آقای مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه کنترل نرخ ارز جزو وعده های دولت بود، گفت: انتظار می‌رفت که دولت بتواند بازار ارز را کنترل کند چراکه بخش مهم بازار ارز کشور در اختیار دولت است؛ لذا این بحث باید در خود دولت حل و فصل شود.

وی ادامه داد: دولت اگر تا امروز راهکاری پیدا نکرده است باید از نخبگان دانشگاه های معتبر کشور استفاده کند تا راهکاری برای حل موضوع بازار ارز ارائه دهد؛ چراکه گرانی ارز قطعا تاثیر خود را بر زندگی و سفره مردم خواهد گذاشت و معیشت مردم مستقیم با ارز ارتباط دارد.

آقای گودرزوند چگینی منتخب مردم رودبار در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: دولت اگر بخواهد حقوق مردم را با دلار بدهد که مشکلی نیست و نرخ ارز هم بالا برود مردم خوشحال می شوند اما وقتی قرار است حقوق‌ها به ریال داده شود باید فکری کرد زیرا ارزش پول ملی هر روز کاهش می یابد.

وی در خصوص تیم اقتصادی دولت، گفت: تیم اقتصادی دولت باید تقویت شود و دولت فکر جدی به حال تیم اقتصادی کند چرا که به نظر می رسد تیم اقتصادی نمی تواند اهدافی که دولت به آنها وعده داده بود را عملیاتی کند.

آقای گودرزوند در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من اگر همین سیاست ها در بازار ارز پیش برود، وضعیت خوبی در بازار نخواهیم داشت اما امیدواریم با ورود دولت روند کاهشی را در بازار ارز شاهد باشیم اما به نظر می رسد که کنترل ارز از دست دولت خارج شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: