بازنشستگان | همسان‌سازی بازنشستگان

واریزی میلیونی برای این بازنشستگان | جزئیات بیشتر

واریزی میلیونی برای این بازنشستگان | جزئیات بیشتر
کدخبر : 596401

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش شما واقتصاد : خبر خوش برای بازنشستگان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ واریز ۲ میلیون تومان به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری ازفایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد.

 حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان ۷ میلیون تومان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه امسال واریز می‌شود. میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در حال تامین منابع هستیم و ان‌شاءالله تا دهم اسفندماه امسال عیدی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه خبر داد.

هم‌اکنون بیش از ۴میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند که از روز گذشته- ۲۱ بهمن- حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا تا ۳۰ بهمن ماه به اتمام خواهد رسید و پس از اتمام واریز حقوق بهمن ماه، «عیدی» بازنشستگان به حساب آنها واریز خواهد شد.

امسال عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: