مهندس آرمان فر در حاشیه مراسم روز درختکاری:

شرکت پالایش نفت تهران در میان سایر شرکت های پالایشی بیشترین سرانه فضای سبز را به خود اختصاص داده است

شرکت پالایش نفت تهران در میان سایر شرکت های پالایشی بیشترین سرانه فضای سبز را به خود اختصاص داده است
کدخبر : 553834

600 اصله نهال زیتون مثمر در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در شرکت پالایش نفت تهران غرس شد.

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طی مراسمی با حضور شورای تامین بخش کهریزک و نمایندگان سازمان محیط زیست شهرستان ری و همچنین مدیرعامل و جمعی از مدیران، رؤسا و کارکنان شرکت پالایش نفت تهران ۶۰۰ اصله نهال زیتون مثمر در زمینی به مساحت یک هکتار در این شرکت غرس شد.

در این مراسم مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر حفظ و توسعه فضای سبز در جنوب استان تهران به بالا بودن مساحت سرانه فضای سبز شرکت پالایش نفت تهران در میان سایر شرکت های پالایشی اشاره نمود. وی گفت: ۲۸۰ هکتار فضای سبز که ۷۰ درصد از اراضی پالایشگاه تهران را شامل میگردد، حاکی از اهمیت توسعه هوای پاک در جنوب استان تهران و احترام به حقوق ساکنان منطقه است. برای آبیاری فضای سبز و جنگل از پساب تصفیه شده جنوب تهران که جایگزین آب شهری است استفاده می شود. پالایشگاه تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، علی رغم هزینه های بالا به عنوان یک شهروند سازمانی،  خود را پایبند به حفظ و گسترش جنگل و فضای سبز می داند. منابع طبیعی میراثی است که از گذشتگان به ما رسیده است و ما باید امانت‌دار آن برای نسل‌های آینده باشیم.

در ادامه این مراسم قضاتلو شهردار باقر شهر ضمن تمجید از عملکرد شرکت پالایش نفت تهران در رشد و توسعه فضای سبز اظهار داشت: فضای سبز همواره در ایران مقدس بوده و در احادیث و روایات بر حفظ و نگهداشت آن تأکید شده است. طبق فرمایش بزرگان درختکاری صدقه جاریه است. در این خصوص شرکت پالایش نفت تهران وظیفه سنگینی در قبال حفظ و توسعه جنگل در منطقه جنوب تهران دارد که بی‌شک با درایت و دلسوزی مدیرعامل و کارکنان سخت کوش پالایشگاه تهران، قطعا در این امر موفق خواهند بود. 

همچنین بابایی بخشدار کهریزک از اقدامات شرکت پالایش نفت تهران در خصوص رعایت الزامات محیط زیستی و توسعه فضای سبز تشکر و قدردانی نمود و یادآور شد که توسعه و گسترش فضای سبز و رعایت الزامات زیست محیطی به منظور بهره گیری از هوای پاک و احترام به شهروندان از اهم مواردی است که همواره مد نظر مدیران شرکت قرار داشته است.

کاشت ۶۰۰ نهال زیتون مثمر پایان بخش این مراسم بود.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: