بازدید مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان از پتروشیمی زاگرس

بازدید مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان از پتروشیمی زاگرس
کدخبر : 567428

در راستای بررسی آخرین وضعیت تولید مجتمع‌های تولیدی هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ نفت و گاز پارسیان، مدیران عامل این هلدینگ‌ها از مجتمع پتروشیمی زاگرس بازدید نمودند.

به گزارش شما و اقتصاد: این بازدید در روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر سید مازیار حسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر اسماعیل قنبری، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان، دکتر متین دیداری، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس، جمعی از مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی و جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس، از پتروشیمی زاگرس صورت پذیرفت.
پتروشیمی زاگرس.jpeg 2

در حاشیه این بازدید در نشستی دکتر متین دیداری ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان به معرفی پتروشیمی زاگرس پرداختند و در ادمه دکتر اسماعیل قنبری ضمن ابراز خرسندی از حضور در پتروشیمی زاگرس، از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس درخواست نمودند که به بیان مسائل و موارد مربوط به واحدهای مجتمع خود بپردازند که مدیران واحدها نیز به بیان دستاوردهای خود و پیشنهادها در جهت توسعه تولید پرداختند.
WhatsApp Image 2022-10-11 at 23.59.26

در پایان این نشست دکتر سید مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر ضمن تشکر از مدیران پتروشیمی زاگرس بر توسعه تولید و اشتغال پایدار و سودآوری سهامداران تأکید کردند.


روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: