رپورتاژ آگهی/

نسل جدید مبادلات مالی با پروژه تاپارام

نسل جدید مبادلات مالی با پروژه تاپارام
کدخبر : 586074

تاپارام یک سیستم مالی از نسل سوم اینترنت موسوم به وب 3 می باشد، هدف این پروژه ایجاد راهکاری بین المللی جهت تبادلات مالی آسان و راحت تر میان سیستم های پرداخت سنتی (بانک ها) و سیستم های مالی جدید (بلاکچین) است.

در دنیای امروز که روش های زیادی برای نقل و انتقالات مالی ساخته شده است به نظر می رسد که این شرکت در حال توسعه و گسترش مرزهای اقتصاد می باشد.

لازم است نگاهی اجمالی به تاپارام داشته باشیم

رمز ارز تتر

تاپارام در حال حاضر یک پلتفرم مبدل رمز ارز تتر به لیر ترکیه می باشد، اما این تازه شروع یک مسیر هیجان انگیز است زیرا در فاز بعدی این پروژه قرار است سایر رمز ارزها و ارزهای فیات به بستر منعطف این پروژه اضافه شوند.

به این صورت ما با یک صرافی سنتی در بستر وب 3 روبه رو خواهیم شد. حتما فکر میکنید تمام ماجرا را متوجه شده اید اما این پروژه جایی تمام ظرفیت خود را نشان خواهد که بدانید قرار است کیف پول های سخت افزار را در قالب یک کارت بانکی به شما ارائه کند.

اکنون کمی جالب شد، بله درست خواندید، قرار است که تاپارام کارت های بانکی خود را در اواخر سال 2024 به بازار ارائه دهد. این کارت ها به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند خرید فیزیکال و خرید اینترنتی خود را به راحتی با هر رمزارزی انجام دهند از هرکجای دنیا.

این اصلا مهم نیست که شما در داخل کدام کشور هستید، چون می توانید به راحتی محصولات خود را از این طریق به فروش برسانید و یا محصولی که دوست دارید را بخرید و به جای ارزهای مرسوم هر کشور فقط باید یک رمز ارز را در کیف پول دیجیتالی خود در تلفن همراهتان انتخاب نمایید.

محمد نظرنژاد موسس و مدیراجرایی این شرکت در این خصوص اینگونه میگوید: (( ما در حال توسعه یک هاب مالی هستیم که می تواند ایجاد درآمد اشتغال و مبادلات مالی را تا حد قابل توجهی سهل و آسان نماید ، وی همچنان اظهار داشت که ما امیدواریم بتوانیم تا پایان سال آینده میلادی توجه درصد قابل معقولی از کاربران این بازار را به سمت خود جلب کنیم))

در آخر باید منتظر ماند تا شاهد این شاهکار تکنولوژیکی در دنیای مالی آینده باشیم، آیا تاپارام می تواند جای سیستم های پرداختی نظیر وایز و یا پی پال را بگیرد؟


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و شما و اقتصاد در محتوای آن هیچ نظری ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: