رپورتاژ آگهی/

ارزهایی که این هفته بیشترین سود را داشته‌ اند؟ | هفته چهارم اسفند

کدخبر : 594424

امروزه در بازار بیش از 20000 ارز وجود دارد که تمامی آن‌ها ارزش خرید ندارند. اما در این میان می‌توان ارزهایی را یافت که حجم معاملات خوبی دارند و با نوسان‌گیری از آن‌ها، می‌توان سودهای خوبی را کسب کرد. برای بررسی ارز های پر سود این هفته توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بازار ارزهای دیجیتال به علت داشتن ماهیت نوسانی، یکی از بهترین مارکت‌ها برای به دست آوردن سودهای کوتاه مدت هستند. برای مطمئن شدن از این موضوع تنها کافی است به نقشه بازار ارز نگاهی بیندازید و نوسانات دارایی‌ دیجیتال‌هابز گوناگون را در طول یک هفته بررسی کنید. امروزه در بازار بیش از ۲۰۰۰۰ ارز وجود دارد که تمامی آن‌ها ارزش خرید ندارند. اما در این میان می‌توان ارزهایی را یافت که حجم معاملات خوبی دارند و با نوسان‌گیری از آن‌ها، می‌توان سودهای خوبی را کسب کرد. برای بررسی ارز های پر سود این هفته توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پیش از آغاز بیایید با هم چند نکته مهم را بررسی کنیم

به هیچ عنوان همه‌ دارایی خود را در یک پروژه سرمایه گذاری نکنید و از همه مهم‌تر به همان میزان که سودهای این ارزها بسیار عالی هستند، در مقابل ضررهای آن‌ها نیز می‌تواند بسیار ویرانگر باشد. پس همواره سرمایه خود را به طور مستمر و با روشی اصولی مدیریت کنید.

از جمله مواردی که باید پیش از آغاز سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشید، می‌توان به شاخص طمع و ترس ارزهای دیجیتال، جو حاکم بر بازار ارز و ارزش کل مارکت اشاره کرد؛ زیرا مورد توجه قرار دادن این شاخص‌ها می‌تواند تصمیم‌های سرمایه‌گذاری شما را تحت تاثیر قرار دهند.

مهم‌ترین نکته این است که باید همواره تحلیل و بررسی اتریوم و بیت کوین را دنبال کنید؛ چرا که آلت کوین‌ها به شدت تحت تاثیر روند بیت کوین و اتریوم قرار دارند. به طوری که ریزش یا رشد این دو ارز دیجیتال تمام بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

بررسی ارزهای پرسود این هفته

بیشتر آلت کوین‌ها در طی این هفته فاز نزولی داشتند و برای خرید ارز دیجیتال به سطح خوبی رسیده‌اند. با اینکه روند کلی نزولی بوده است اما با کمی دقت و به‌کارگیری روش‌های درست و علاوه بر آن، یافتن ارزهای پرسود، می‌توان به‌سودهای کلانی دست یافت. در ادامه چند مورد از ارزهای پرسود این هفته مورد بررسی قرار می‌گیرند.

تحلیل گالا

گالا که در زمینه بازی‌های بلاک چینی فعال است، در این هفته رشد چشمگیری داشته و می توان آن را یکی از ارز های پر سود این هفته معرفی کرد. همچنین با اصلاح قیمت فعلی این ارز خرید گالا یک گزینه‌ بسیار عالی به شمار می‌رود. ارز دیجیتال GALA در تایم فریم هفتگی خود در حال نزدیک شدن به بیس دیمند معتبری است که می‌توان انتظار رشد مجدد قیمت این ارز دیجیتال را داشت.

تحلیل سینگولاریتی دائو

ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو یک توکن در زمینه هوش مصنوعی است؛ به همین علت خرید این ارز یک انتخاب هوشمندانه‌ خواهد بود. در حال حاضر قیمت ارز سینگولاریتی دائو به سطح مناسبی رسیده است، در نتیجه این ارز در حال رسیدن به یک بیس دیمند هفتگی است و در حالتی که بتواند به این سطح برسد، می‌توانیم ریسک خرید این ارز و ورود به بازار را داشته باشیم.

همچنین در تایم فریم روزانه بازار ارز قبل از این به سطح بیس دیمند یک الگوی رالی بیس رالی واکنش نشان داده و در صورت بازگشت دوباره قیمت به این دامنه، می‌توان وارد بازار شد. به همین دلیل باید صبر کنیم تا بازار به بیسِ هفتگی خود برسد تا در ناحیه روزانه وارد بازار ارز نشویم.

تحلیل فایل کوین

فایل کوین جزو ارزهایی است که طی روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و جزو ارز های پر سود این هفته به شمار می‌رود. پس از اصلاح قیمت این ارز امکان رشد بیشتر آن نیز وجود دارد. با توجه به تایم فریم فایل کوین بازار به یک بیس دیمند روزانه رسیده که دلیل رشد آن بوده است. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال شدیدا به این ناحیه نزدیک شده است و انتظار می‌رود شاهد بازگشت و پیشروی آن به سوی بیس سوپلای روزانه باشیم‌.

تحلیل فانتوم

فانتوم یکی از پروژه‌های پرطرفدار بازار ارز است و در حالت کلی خرید ارز دیجیتال FTM می‌تواند برای سرمایه گذاری‌های بلند مدت گزینه‌ مناسبی باشد.

با این حال آیا امکان نوسان‌گیری کوتاه مدت از این ارز هم وجود دارد؟ قیمت ارز FTM در تایم فریم هفتگی به یک بیس دیمند مهم رسیده و بازار هم واکنش خوبی به آن نشان داده است. در نتیجه با این روند یا باید منتظر بازگشت مجدد قیمت فانتوم به بیس باشیم یا با نقشه شخصی خود در میانه روند به بازار ورود کنیم.

افزون بر این فانتوم در تایم فریم روزانه نیز خط روند نزولی خود را شکسته و روند صعودی خود را پیش گرفته است. در این حالت هم می‌توان منتظر بازگشت مجدد قیمت فانتوم به بیس شد یا با نقشه شخصی خود در میانه روند وارد بازار شویم.

تحلیل ارز باب

میم کوین باب طی ماه‌های گذشته و همچنین این هفته رشد قابل توجهی داشته و جزو ارز های پر سود این هفته به شمار می‌رود، به طوری که ارزش آن بیش از 10 برابر شده است. در حال حاضر ارز میم‌ کوین باب به محدوده‌ای رسیده که خرید آن بسیار هوشمندانه و مناسب است. با توجه به چارت روزانه به این نکته می‌رسیم که بازار به شدت به بیس دیمند خود نزدیک شده و اگر به این محدوده برخورد کند شاهد یک واکنش بسیار قدرتمند خواهیم بود. اما در صورت رسیدن بازار به زیر بیس دیمند شاهد ریزش آن خواهیم بود.

تحلیل چیلیز

CHZ یک توکن فوتبالی و ابزاری برای آسان کردن معاملات هواداری در فضای بلاک چین است. حجم خرید ارز چیلیز در بازار ارز طی این زمان رشد فوق‌العاده‌ای داشته و این گونه به نظر می‌رسد که در آینده نیز این روند ادامه پیدا کند. این ارز در حال حاضر به سطح بسیار خوبی رسیده و خرید CHZ می‌تواند بسیار هوشمندانه و به موقع باشد.

در تایم فریم روزانه این ارز دیجیتال، دو بیس دیمند بر سر راه بازار قرار داشته که به علت نزدیکی به یکدیگر، می‌توانیم آن‌ها را در یک سطح در نظر بگیریم. قبل از این، بازار ارز پس از برخورد به بیس دیمند پایین رشد قابل توجهی داشته و این بار هم می‌توان انتظار داشت چیلیز پس از رسیدن به سطح مورد نظر رشد کند.

با توجه به تایم فریم 4 ساعته CHZ بازار یک خط صعودی تشکیل داده که این دفعه هم با رسیدن بازار به آن توقع واکنش را خواهیم داشت.

تحلیل ارز رندر

اگر به تایم فریم ارز دیجیتال رندر توکن نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این رمز ارز به طور آشکار در حال ثبت کف‌های بالاتر است و با ریزش می‌تواند به میانگین تحرک خود واکنش نشان دهد و رشد قابل توجهی را تجربه کند.

تحلیل متیک

MATIC یکی از توکن‌های بسیار جذاب برای خرید در نواحی‌ صعودی بازار ارز است و به نظر می‌رسد در حال حاضر قیمت آن به یک سطح مناسب رسیده باشد و زمان خوبی برای خرید ارز دیجیتال متیک است. این ارز به یک سطح حمایتی بسیار مهم رسیده و قبل از این پس از برخورد به این نقطه چند بار رشد داشته است. در نهایت این بار هم می‌توان انتظار رشد قیمت ارز MATIC را داشت.

با توجه به تایم فریم 4 ساعته ارز متیک می‌توان دید که بازار به یک بیس دیمند رسیده است و اگر این خط نزولی شکسته شود، بازار ارز می‌تواند رشد و سود قابل توجهی را در این هفته داشته باشد.

تحلیل ارز رندر توکن

ارز رندر توکن جزو ارز های پر سود این هفته بوده است و به نظر می‌رسد امکان رشد بیشتر آن نیز وجود داشته باشد. افراد مشهور و فعال در این حوزه، توصیه می‌کنند این ارز آینده دار، مدتی مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه با کمی توجه و به‌کارگیری روش‌های نوین، می‌توان به‌سودهای خوبی از این ارز دست یافت.

تحلیل الگوراند

ALGO طی روزهای اخیر به طور آشکار روند نزولی را در پیش گرفته و در حال رسیدن به سطح مناسبی از خرید است. اما مسئله این جاست که در کدام سطح به خرید ارز دیجیتال الگوراند اقدام کنیم؟ با توجه با تایم فریم روزانه، الگوراند در حال نزدیک شدن به یک بیس دیمند است که با رسیدن قیمت آن رشد خواهد کرد.

اما بر اساس تایم فریم 4 ساعته بازار ارز به یک گره معاملاتی بسیار مهم برخورد کرده و به دفعات زیاد از این سطح حمایت شده است. این دفعه هم شاهد واکنش قیمت به این گره بوده‌ایم از این رو امکان دارد به علت برخوردهای بالا شاهد شکست آن و رسیدن قیمت به سطح تایم فریم روزانه باشیم.

تحلیل مانا

این ارز طی دو سه هفته گذشته بیشتر روند نزولی داشته و در حال حاضر در محدوده مناسبی برای خرید ارز مانا است. ارز دیجیتال مانا اخیرا به یک بیس دیمند برخورد داشته و پس از آن رشد کرده‌ است. در این هفته باز هم بازار در حال نزدیک شدن به این بیس دیمند است و در این سطح می‌توان وارد بازار ارز شد.

تحلیل آوه

این ارز دیجیتال یک پروتکل وام دهی بر پایه بلاک چین است و یکی از پروژه‌های قدرتمند برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با توجه به تایم فریم روزانه این نکته را می توان متوجه شد که بازار در یک کانال صعودی معامله می شود و در حال حاضر قیمت آن به کف کانال نزدیک شده است. از سوی دیگر در سطح فعلی یک بیس دیمند روزانه نیز به چشم می‌خورد.

در ضمن براساس تایم فریم ۴ ساعته،‌ بازار به یک بیس دیمند رسیده و حمایت هم شده است. پس می‌توان انتظار داشت در این هفته قیمت از سطح فعلی به رشد خود ادامه دهد و حداقل تا خط روند نزولی‌ رشد کند و جزو ارز های پر سود این هفته شود.

تحلیل دی وای دی ایکس

DYDX با توجه به اینکه در هفته گذشته ریزش شدیدی تجربه کرده بود، اما در مقابل این هفته رشد قابل توجهی داشته است؛ بنابراین خرید دی وای دی ایکس در حال حاضر به علت رسیدن قیمت این رمز ارز به یک سطح مناسب، معقول به نظر می‌رسد.

با بررسی تایم فریم هفتگی ارز DYDX می‌توان نتیجه گرفت که بازار ارز به یک دیس دیمند بسیار معتبر رسیده و به علت مومنتوم بالای حرکت امکان شکسته شدن این سطح وجود دارد. اگر بازار به ناحیه مورد نظر واکنش نشان دهد، قیمت تا بیس سوپلای نیز بالاتر خواهد رفت.

بر اساس تایم فریم روزانه دی وای دی ایکس این هفته قیمت آن به یک فیلیپ زون خواهد رسید که بازار پیش از این هم پس از شکست آن یک واکنش به این سطح داشته است. در حال حاضر اگر این دفعه هم با واکنش قیمت مواجه شویم، بازار می‌تواند به بیس سوپلای روزانه برسد.

تحلیل سند باکس

ارز سندباکس پس از برخورد به بیس سوپلای هفتگی خود ریزش چشمگیری داشته با توجه به این مسئله قیمت فعلی آن برای ورود به بازار مناسب است. ارز دیجیتال SAND در تایم فریم هفتگی به یک بیس دیمند مهم نزدیک شده اگر از این ناحیه رشد قیمت داشته باشیم، این رمز ارز می‌تواند بیشتر از این هم پیشرفت کند.

البته با توجه به تایم فریم روزانه این ارز شاهد نزدیک شدن قیمت به یک سطح نه چندان معتبر هستیم که البته یک واکنش هم داشته است. باید بدانید که در صورت رسیدن قیمت به زیر بیس دیمند هفتگی این تحلیل و پرسود بودن ارز سندباکس در این هفته باطل خواهد شد.

تحلیل لایت کوین

لایت کوین را می توان یکی دیگر از ارز های پر سود این هفته دانست و برای سرمایه‌گذاری در دوره‌های صعودی بازار مناسب است و حجم معاملات بالایی نیز دارد. با توجه به چارت روزانه لایت کوین در این هفته متوجه خواهیم شد که قیمت رمز ارز آن در حال نزدیک شدن به یک خط روزانه است، به طوری که در این نقطه می‌توان وارد بازار ارز شد. با ریزش بازار زیر این سطح و شکست خط، روند صعودی باطل خواهد شد.

در تایم فریم پایین‌تر لایت کوین نیز بازار تعدادی گره‌های معاملاتی ایجاد کرده که در صورت رسیدن قیمت به این گره‌ها می‌توان با برنامه‌ریزی شخصی خود وارد بازار شد.

تحلیل ارز تیا

ارز دیجیتال سلستیا یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت است که پس از ایردراپ خود معروف شد. رمز ارز سلستیا در این هفته یک سقف تاریخی زده و امکان رشد بیشتر آن نیز وجود دارد. از این رو محدوده مناسب برای خرید ارز دیجیتال در نزدیکی بیس دیمند روزانه است.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال به علت داشتن ماهیت نوسانی، یکی از بهترین مارکت‌ها برای بدست آوردن سودهای کوتاه مدت هستند. در حال حاضر در بازار ارز بیش از 20000 ارز دیجیتال وجود دارد که تمامی آن‌ها ارزش سرمایه‌گذاری رل ندارند، اما در این میان می‌توان ارزهایی را یافت که حجم معاملات خوبی دارند و با نوسان‌گیری از آن‌ها، می‌توان سودهای خوبی را کسب کرد.

از جمله ارز های پر سود این هفته می‌توان به سند باکس، گالا، فایل کوین، باب، دی وای دی ایکس، مانا، چیلیز، سینگولاریتی دائو، فانتوم و… اشاره کرد. شما با تحلیل و بررسی این ارزها می‌توانید در زمان مناسب به خرید ارز دیجیتال اقدام کنید و سود زیادی را به دست آورید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و این پایگاه خبری در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: