نمایشگاه تراکنش ایران/

معرفی و تقدیر از استارتاپ‌های برتر نمایشگاه تراکنش

معرفی و تقدیر از استارتاپ‌های برتر نمایشگاه تراکنش
کدخبر : 550577

جشنواره‌های استارتآپی فین‌تک ایران و شهر هوشمند در سه راند در روز نخست نمایشگاه (21 دی ماه از ساعت 11.15 تا 17) در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، در راند اول استارتاپ‌های اپلیکیشن پیدا، دیجیتال اینویس، فورپی و فینتل به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند. در راند دوم استارتاپ‌های فیشینگو (بیمه پول الکترونیکی) پیلتونت، کیپیت و عصر دانش ویافینووی و در راند سوم نیز استارتاپ‌های والتا، پلتفرم میرزا، دلیل ایران و تندآپ به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

 

گفتنی است، معیارهای ارزیابی هیات داوران جشنواره نوآوری و استارتاپی در شاخص های عمومی شامل نوآوری، خلق ارزش و کیفیت تیم( تخصص، تعداد و…)، در شاخص‌های فنی شامل انطباق با رگولاتوری، ملاحضات فنی، ملاحضات امنیتی، واسط کاربری و توسعه پذیری محصول و سرویس است، همچنین شاخص‌های بازار شامل استراتژی، بازاریابی مناسب، کارایی مدل درآمدی است.

 

هیات داوران جشنواره نوآوری و استارتاپی پس از بررسی و جمع بندی‌ها در روز نخست جشنواره، ۳ استارتاپ برگزیده را از میان ۱۲ استارتاپ شرکت کننده انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: