نمایشگاه تراکنش ایران/

استقبال از نمایشگاه تراکنش کم نظیر بود

استقبال از نمایشگاه تراکنش کم نظیر بود
کدخبر : 551000

علی رغم فضای محدود فیزیکی در نمایشگاه تراکنش امسال، شاهد استقبال کم نظیر مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا از این نمایشگاه بودیم

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابا نیوز، علی مقصودی، مدیر تولیدمحتوا شرکت بیت راه با اشاره به اینکه میزان استقبال مردم از هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران بی نظیر بوده است،گفت: اگر برای برگزاری این‌نمایشگاه فضای فیزیکی مناسب‌تری پیش‌بینی می شد با هجمه شلوغی بیش از اندازه در مقابل غرفه ها مواجه نمی شدیم.

وی با بیان اینکه کاربران خارج کشور با استفاده از صرافی بیت راه امکان پرداخت به صورت رمز ارز را دارند، گفت: تحریم های ظالمانه علیه کشور شرایط نقل و انتقال پول را دشوار کرده است، اما بیت راه امکان پرداخت رمزارزی را در داخل کشور برای مشتریان خارج از ایران را فراهم کرده تا به نوعی تحریم ها را دور بزنیم.

وی از بین المللی شدن نمایشگاه تراکنش ایران استقبال کرد و افزود: این نمایشگاه پتانسیل بین المللی شدن را دارد و حتی به نظر بنده کشورهایی همچون ترکیه و امارات هم در حوزه فناوری های مالی و بانکی و رمزارزی با مشکلات متعددی روبرو هستند.

مقصودی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران در این کشورها می تواند موجب برقراری شرکتهای نوآور و فناورانه ایرانی با شرکتهای مختلف خارجی به منظور برطرف کردن مشکلات آنها شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: