نمایشگاه تراکنش ایران/

استقبال از رویداد Transaction کم نظیر بود

استقبال از رویداد Transaction کم نظیر بود
کدخبر : 550998

مدیرعامل شرکت ژرف نگر تاکید کرد: اگر برجام احیا شود شاهد حضور شرکتهای خارجی در نمایشگاه تراکنش از سال آینده خواهیم بود که باید برای تحقق این موضوع زیرساخت های فراوانی را مهیا کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابا نیوز، حمید یزدانی در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته به دلیل کمرنگ شدن ویروس کرونا تعداد استقبال کنندگان بیشتر داشته است افزود: متاسفانه فضای فیزیکی نمایشگاه امسال پاسخگوی حجم بالای استقبال کنندگان نبوده و باید محل برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران منتقل شود.

وی برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران برای آشنایی بانک‌ها با فناوری های روز دنیا را مهم ارزیابی کرد و افزود: فعالان حوزه بانکداری دیجیتال به دنبال برطرف کردن نیازهای بانک ها در حوزه فین تک هستند.

یزدانی ضرورت بین المللی شدن نمایشگاه تراکنش ایران را رعایت استانداردهای بین المللی در حوزه های مختلف همچون فضای فیزیکی نمایشگاه و نحوه ورود مهمانان همراه با نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم نمایشگاه تراکنش ایران بین المللی شود باید در گام نخست تفکر آن را در ذهن خود پرورش و سپس اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر برجام احیا شود شاهد حضور شرکتهای خارجی در نملیشگاه تراکنش از سال آینده خواهیم بود که باید برای تحقق این موضوع زیرساخت های فراوانی را مهیا کرد.

مدیرعامل شرکت ژرف نگر به اختراعات و ابتکارات فعالان فینتک و بانکداری دیجیتال ایرانی در حوزه نرم افزار اشاره کرد و افزود: در بخش سخت افزار مشکلات فراوانی برای رقابت با فناورهای جدید بانکی در جهان داریم که امیدوارم این چالش ها با احیای برجام رفع شود.

یزدانی اضافه کرد: مراجعه بانک ها به شرکت های نوآور و فعال درحوزه بانکداری دیجیتال کشور طی سالهای گذشته زیاد بوده است که به دلیل وجود تحریم های سنگین علیه صنعت بانکداری کشور است و همین موضوع موجب شده تا نیازهای فناورانه بانک ها را شرکت های ایرانی در سایه تحریم تامین کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: