شهرداری تهران/

جهاد فراگیر خدمت رسانی به شهروندان قبله تهران آغاز می‌شود

جهاد فراگیر خدمت رسانی به شهروندان قبله تهران آغاز می‌شود
کدخبر : 546638

شهردار جدید منطقه ۲۰ گفت: رویدادهای فرهنگی و مذهبی که در شهرری اجرا می شود همانند پیاده روی اربعین و روز میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) در ابعاد ملی و جهانی است لذا با بهره گیری از شأن و منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) می‌توان این شهر را به سایر کشورها بشناسانیم.

به گزارش شما واقتصاد ، آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۲۰ تهران با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد و در این مراسم حسین نظری ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند فرهاد افشار شهردار سابق، سید محمد ناظم رضوی را به عنوان شهردار جدید منطقه ۲۰ معرفی کرد.

نظری با اشاره به ضرورت توجه به شعار «تهران کلان شهر الگوی جهان اسلام» افزود: اجرای رویکرد کار محوری، محله محوری و ناحیه محوری برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و کسب رضایت الهی و همچنین رضایتمندی شهروندان ضروری است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: هیچ عاملی نباید مانع خدمت رسانی به مردم باشد و در حال حاضر می‌بایست رعایت دستورالعمل نگهداشت شهر در فصل پائیز و زمستان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه سید محمد ناظم رضوی ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و با تأکید بر پتانسیل‌های تاریخی و مذهبی ری اظهار داشت: هویت اصیل تهران از ری نشئت می‌گیرد و باید ظرفیت‌های شهر باستانی ری به مردم و مدیران نشان داده شود.

وی افزود: ضرورت تعامل سازنده با سازمان‌های دولتی و اجرایی ری موضوع مهمی است که می‌تواند به معرفی ظرفیت‌های نهفته این شهر کمک کند و با بهره گیری از شأن و منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) می‌توان این شهر را به سایر کشورها بشناسانیم.

شهردار جدید منطقه ۲۰ در ادامه با اشاره به اینکه تعامل و همکاری اداره میراث فرهنگی و سایر سازمان‌های مستقر در ری برای مدیریت شهری این منطقه مهم است بر اجرای برنامه‌ای منسجم با هدف حل مشکلات و ارتقاء و پیشرفت شهر تأکید کرد و اظهار داشت: رویدادهای فرهنگی و مذهبی که در شهرری اجرا می شود همانند پیاده روی اربعین و روز میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) در ابعاد ملی و جهانی است.

رضوی با بیان اینکه تلاش ما اعتمادسازی بیشتر با کمک نهادهای مدنی و اجتماعی است تأکید کرد: هدف اصلی ما ایجاد جهاد فراگیر خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۲۰ است.

وی خواستار همکاری و همیاری امام جمعه، فرماندار، آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، بسیج، سپاه و هیئت‌ها و مساجد شهرری شد و افزود: شیرینی خدمت رسانی به شهروندان باید در مردم حس شود و به مسئولین شهری انگیزه دوچندان بدهد.

شهردار منطقه ۲۰ با تأکید بر اینکه شعار شهردار تهران با فضای فرهنگی و مذهبی ری بیشتر جلوه می‌کند و فعالیتها می ‌بایست برنامه محور باشد گفت: اجرای فعالیتهای نگهداشت شهر در فصل پائیز و زمستان، توجه به مدیریت بحرا‌ن‌های موجود و همچنین اجرای رویکرد ناحیه محوری و محله محوری با مشارکت معتمدین و سمن‌ها از جمله برنامه های پیش بینی شده در این منطقه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: