شهرداری تهران/

واکنش عضو شورای شهر تهران به خبر انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

واکنش عضو شورای شهر تهران به خبر انتصاب  سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
کدخبر : 551007

به زاکانی هشدار داده ایم نباید «مدیر دو شغله» در شهرداری تهران داشته باشیم.

به گزارش شماو اقتصاد  به نقل از دیده بان، پست های عجیب و غریبی که شهردار تهران ایجاد می کند با واکنش و انتقاد فعالان رسانه ای و اعضای شورای شهر روبرو شده است؛ در روزهای گذشته زدن حکم هایی مانند مشاور، دستیار و سرپرست های دو شغله و چند شغله با واکنش حبیب کاشانی، پرویز سروری و ... تعدادی دیگر از اعضای شورای شهر شد.

برخی مدیران ارشد همزمان به عنوان سرپرست در جایگاهی دیگر منصوب شوند! به عنوان مثال: شنیده ها درباره «انتصاب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همزمان به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسئله دو شغله بودن را در میان کارکنان شهرداری ایجاد کرده است»

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتصاب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همزمان به‌عنوان سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به سایت دیده‌بان ایران گفت:

دو شغله نباید در شهرداری تهران باشد. روز جلسه علنی این هفته هم آقای سروری و چمران در صحن شورا با توجه به تذکر بنده در خصوص این قضیه، گفتند که به علیرضا زاکانی، شهردار تهران هشدار داده ایم که باید قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در شهرداری رعایت شود و به هیچ عنوان نباید مدیر دو شغله در شهرداری تهران داشته باشیم. الان اگر موردی باشد و به ما منعکس کنند فورا پیگیری خواهیم کرد. آقای چمران و سروری تاکید کردند که این موضوع دو شغله بودن مدیران باید منتفی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: