معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها در بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران:

حمایت از استادکاران صنایع دستی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی قرار دارد

حمایت از استادکاران صنایع دستی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی قرار دارد
کدخبر : 548160

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی گفت: "با تأکید مهندس ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمایت از استادکاران صنایع دستی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و آن ها می توانند برای توسعه فعالیت خود از تسهیلات تبصره 18 استفاده کنند. "

به گزارش شما و اقتصاد:  جواد واحدی امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از نمایشگاه "موسیقی چرم" از مجموعه آثار حمیدرضا بهزادی‌نژاد هنرمند پیشکسوت هنر نقش‌بری چرم و احیاء‌کننده هنر سوخت در ایران که در کاخ نیاوران در حال برگزاری است بیان کرد: هنر صنعت نقش بری چرم در کشور ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید حمایت ویژه ای از این صنعت و هنرمندان فعال این حوزه داشته باشیم. "

IMG_5317

واحدی درباره این نمایشگاه گفت: "با مدیریت مجموعه نیاوران نمایشگاه خوبی برگزار شده، چرا که این نمایشگاه به خوبی توانسته احیاء هنر نقش بری چرم و هنر سوخت دوره تیموری و صفویه را نشان دهد، صنعتی که مهجور مانده و از بین رفته بود و جای خوشحالی دارد که هنرمند جوانی مانند استاد بهزادی نژاد توانسته این هنر و صنعت اصیل ایرانی را به نسل جدید معرفی کند. "

واحدی تصریح کرد: "تمام هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی می توانند برای توسعه فعالیتشان از تسهیلات تبصره 18 استفاده کنند. "

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: