تقدیر از محصولات زیبای ال‌جی توسط متخصصان صنعتی به دلیل طراحی اصیل و نوآورانه

تقدیر از محصولات زیبای ال‌جی توسط متخصصان صنعتی به دلیل طراحی اصیل و نوآورانه
کدخبر : 545825

به گزارش شما و اقتصاد: 10 لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی مصرفی ال‌جی در 2021 International Design Excellence Awards مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد: بار دیگر ال‌جی الکترونیکس به خاطر برتری در طراحی محصول جزو منتخبان جوایز بین المللی طراحی ۲۰۲۱ International Design Excellence Awards (IDEA)  بود و جمعا موفق به کسب ۱۰ عنوان برتر این دوره گردید. در این میان نمایشگر بیسیم منحصر به فرد LG StanbyME که ابزاری جدید برای نمایش محتوا است، با سربلندی نشان طلایی را از آن خود کرد.

LG StanbyME تفسیری جدید از دستگاه‌های ویژه مصرف محتوا برای نسل جدید بینندگان است. این نمایشگر ۲۷ اینچی LED به پایه‌ای قابل حمل متصل بوده و با روکشی از پارچه در بخش پشتی خود، علاوه بر انتقال حس پریمیوم بودن، در هر اتاقی زیبا به نظر می‌رسد و با هر فضایی به خوبی ترکیب می‌شود. LG StanbyME علاوه بر جایزه طلایی IDEA امسال، موفق به کسب جوایز طراحی معتبر بین‌المللی دیگری همچون جوایز طراحی iF Design Award ۲۰۲۱ و Red Dot Award: Product Design ۲۰۲۱ نیز گردیده است.

چهار محصول منتخب ال‌جی که جایزه برنز را برای نوآوری کالا دریافت کردند، عبارتند از: تلویزیون LG OLED evo سری Gallery برای طراحی فوق باریک و هنری خود، ساندبار LG Eclair برای ظاهر منحنی منحصر به فردش که ساندبارهای معمول را به شکست وا داشته، LG WashTower برای یکپارچگی و فناوری‌های هوشمند و دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare به خاطر ظاهر زیبا و عملکرد قدرتمند آن.

پنج محصول باقی‌مانده ال‌جی در رقابت امسال که به دلیل درخشش طراحی‌شان عنوان Finalists را از آن خود کردند:

دستگاه محافظت از البسه LG Styler Objet Collection

جاروبرقی LG CordZero ThinQ A۹ Kompressor and All-in-One Tower

دستگاه تصفیه آب LG PuriCare Dual Water Purifier

اجاق گاز LG InstaView Slide-in Oven Range

اسپیکر گیمینگ LG UltraGear Gaming Speaker

Lee Chul-bae رئیس مرکز طراحی شرکت ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «طراحی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا سبک زندگی مورد پسند خود را بشناسند و فردیت خود را با آن بیان کنند. ال‌جی متعهد است که خواسته‌های مشتریان را برای ارتقا کیفیت زندگی‌شان برآورده سازد و این کار را با ارائه طرح‌هایی ادامه خواهد داد که سبک زندگی مشتریان را نمایان می‌سازند.»

IDEA که هر ساله توسط انجمن طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) حمایت می‌شود، یکی از معتبرترین جوایز طراحی جهان است و از محصولات با طرح‌های مبتکرانه و برجسته‌ای تجلیل می‌کند که کمک شایانی به پیشبرد و بهبود طراحی صنعتی نموده‌اند.

روابط عمومی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: