مدیرعامل شرکت نوران ارتباطات در نمایشگاه تلکام :

در مسیر دسترسی عمومی شبکه FTTH ،همکاری گسترده ای با شرکت مخابرات ایران داریم

در مسیر دسترسی عمومی شبکه FTTH ،همکاری گسترده ای با شرکت مخابرات ایران داریم
کدخبر : 549800

مدیرعامل شرکت نوران ارتباطات در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه تلکام در گفت وگو با رسانه « تی وی ما» اظهار داشت: شرکت نوران ارتباطات در حوزه زیرساخت های مخابراتی و شبکه ، فعالیت سازمانی گسترده ای دارد و به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی تجهیزات شرکت مخابرات ایران فعالیت می کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، مهندس نامداری ، اظهارد اشت : اکنون شرت نوران ارتباطات به دلیل همکاری های گسترده و رشد چندین برابری در سال های گذشته ، علاوه بر شرکت مخابرات ایران به سازمان های دولتی بسیاری نیز خدمات ارایه می دهد.

وی با انتقاد از ساعت برگزاری نمایشگاه امسال گفت: در صورت شروع دیرتر و ساعت پایان دیرتر، استقبال متخصصین و مردم از نمایشگاه بهتر می شد.

نامداری، افزود: برای دسترسی شبکه FTTH با مخابرات همکاری هایی داشتیم که در صورت حمایت های حاکمیتی و ورود وزارتخانه های دیگر، راهبرد مبتنی بر عمومی سازی فیبرنوری اجرا و انقلابی در ارتباطات کشور ایجاد خواهد شد.

وی گفت: در صورت گسترش بازار، آینده حوزه ارتباطات بسیار روشن است و به ویژه در صورت رفع تحریم ها و تسهیل هزینه های ارزی آمده جهش اساسی در بخش آی سی تی کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت نوران ارتباطات، خاطر نشان کرد: در حال حاضرمواد اولیه از خارج وارد می شود بنابراین در صورت تسهیل ارتباطات مالی و ارزی و تحقق صد درصدی تولید داخل، امکان هم افزایی این دوبخش فراهم شده و محتوای بازار فناوری کشور امکان رشد کمی وکیفی را پیدا می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: