کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالدو

جلز و ولز تیم های اروپایی برای جذب کریستیانو رونالدو | کدام تیم برنده نبرد جذب کریستیانو رونالدو خواهد شد

جلز و ولز تیم های اروپایی برای جذب کریستیانو رونالدو | کدام تیم برنده نبرد جذب کریستیانو رونالدو خواهد شد
کدخبر : 559765

در پی درخواست جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد، بسیاری از تیم ها برای جذب کریستیانو رونالدو از همین الان اقدام کرده اند.

کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد جدا خواهد شد. کریستیانو رونالدو رسماً برای جدایی درخواست داده است. بسیاری از تیم های مطرح برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کرده اند. ظاهراً چلسی تا به این لحظه شانس بیشتری برای جذب کریستیانو رونالدو دارد.

چند هفته پیش تاد بولی، مالک جدید چلسی در پرتغال با ژرژ مندس در پرتغال ملاقات کرد و آینده کریستیانو رونالدو یکی از موضوعات مورد بحث این دو نفر بود. دیروز روزنامه تایمز مدعی شد که کریستیانو  رونالدو به مدیران یونایتد اطلاع داده که می خواهد اولدترافورد را ترک کند. او به باشگاه گفته که در صورت دریافت پیشنهاد رضایت بخش، تمایلی به ماندن نداشته و می خواهد فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

کریستیانو رونالدو

منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام چهار باشگاه انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان برای فصل هستند و در این میان چلسی خواهان جذب این ستاره 37 ساله شده است. پس از اینکه روملو لوکاکو به صورت قرضی به اینتر بازگشت، چلسی به دنبال یک مهاجم بوده و حالا نام کریستیانو رونالدو در لیست توماس توخل قرار گرفته است. اما جالب اینجاست سرمربی چلسی همیشه هوادار رونالدو بوده و در سال های گذشته بارها به تمجید از او پرداخته است.

توماس توخل سال گذشته گفت: "زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، اما فکر می‌کنم این یک راز نیست که هر تیمی در جهان بدون کریستیانو رونالدو در بخش‌هایی از بازی ضعیف‌تر است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده و هر بار که در زمین حضور دارد این را ثابت می کند. حالا رونالدو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا حاضر بوده و منچستریونایتد یک قهرمان واقعی، یک الگو و یک شخصیت بزرگ است."

هنوز آینده رونالدو مشخص نبوده و سرنوشت این ستاره محبوب در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما به نظر می رسد قصد چلسی برای جذب او از بقیه رقبا جدی تر بوده و توماس توخل خواهان اضافه شدن این ستاره بزرگ به رختکن تیمش شده است.

کریستیانو رونالدو

عاشقانه های مادرید برای کریستیانو رونالدو | واکنش مشکوک رئال مادرید؛ بازگشت رونالدو؟

صفحه رسمی رئال مادرید تصاویری از روزهای درخشان کریستیانو رونالدو را به اشتراک گذاشته است.

چهار سال از روز جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از سپری کردن 9 سال پرافتخار و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه پرافتخار می گذرد. در این چهار سال حداقل اوضاع برای ستاره پرتغالی که چندان خوب پیش نرفته و او در تورنمنت محبوب خود یعنی لیگ قهرمانان، حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی با یوونتوس و منچستریونایتد نشده است.

دیشب اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از جمع بازیکنان شیاطین سرخ بعد از تنها یک سال منتشر شد. این بازیکن پرافتخار از اوضاع حاکم بر اولدترافورد راضی نبوده و معتقد است اراده ای محکم برای تغییر شرایط در این باشگاه برای فصل بعد وجود ندارد. اما در ساعات اخیر از رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است. 

کریستیانو رونالدو

مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در فصل تابستان در جذب کیلیان امباپه ناکام ماند و هنوز مهاجمی به ترکیب این تیم برای فصل بعد اضافه نشده است. بر همین اساس شایعاتی در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از چهار سال به برنابئو برای فصل بعد منتشر شده است.

اما جالب اینجاست صفحه رسمی رئال مادرید ساعتی قبل بخشی از گل های تاریخی و فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان با لباس رئال مادرید را به اشتراک گذاشته و از عبارت "داستان عاشقانه" نیز استفاده کرده است. هواداران رئال مادرید نیز پای این پست اغلب خواهان بازگشت این ستاره پرتغالی و تکرار این روزهای درخشان در لباس این باشگاه شده اند.

در سال های اخیر چندین بار شایعه انتقال دوباره کریستیانو رونالدو به رئال مادرید منتشر شده و دستمزد بالا و سن و سال او باعث شده مدیران باشگاه تمایلی به پیگیری این داستان نشان ندهند. اما همین پست نیز باعث امیدواری هواداران رئال مادرید به بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از چهار سال شده است.

کریستیانو رونالدو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: