تناسب اندام به سبک چینی ها | ماساژ کاهش وزن به پارگی کلیه یک زن ختم شد

تناسب اندام به سبک چینی ها | ماساژ کاهش وزن به پارگی کلیه یک زن ختم شد
کدخبر : 572005

یک زن چینی که برای تناسب اندام و کاهش وزن به ماساژ درمانی رو آورده بود به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش شما و اقتصاد: یک زن ج.وان اهل چین، برای برداشتن نیمی از کلیه خود تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت. " میائو "، 41 ساله که قصد داشت با کمک ماساژ وزن خود را کاهش دهد، با پارگی کلیه روانه بیمارستان شد. 

 

تناسب اندام

 

میائو برای یک جلسه ماساژ درمانی به سالنی در هانگژو، واقع در استان ژجیانگ چین رفته بود که دچار این حادثه شد. این زن در اواسط ماساژ کاهش وزن، درد شدیدی را در ناحیه شکم خود احساس کرد. اما با این حال او وقتی این موضوع را به ماساژور اطلاع داد، ماساژور گفت که این درد به خاطر چربی هایی است که از بدنش خارج می‌شود. این گفته ماساژور باعث اطمینان خانم میائو شد و او در طول جلسه، تمام درد شکم خود را تحمل کرد. با این حال درد شکم میائو با رسیدن به خانه بدتر شد.

 

ساعاتی پس از ماساژ کاهش وزن، این زن جوان دچار استفراغ و اسهال شد و و در ادامه توسط خانواده‌اش به بیمارستان محلی منتقل شد. پزشکان پس از شنیدن شکایت مائو از درد شکم، اقدام به انجام سی تی اسکن کردند که نشان دهنده پارگی آنژیومیولیپوم در کلیه چپ او بود.

پس از بررسی بیشتر، پزشکان به این نتیجه رسیدند که میائو دارای یک تومور بوده که ماساژ خشن باعث پاره شدن آنژیومیولیپوم کلیه و ایجاد خونریزی شدید شده است.

در ادامه پزشکان این زن را تحت عمل جراحی قرار دادند و در این فرآیند تومور خونریزی‌دهنده و نیمی از کلیه چپ او را خارج شد. و آن را قادر به انجام عملکرد طبیعی خود نکردند. بر اساس گزارش رسانه های محلی چین، میائو هنوز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در هانگژو تحت نظر است.

گفتنی است؛ آنژیومیولیپوم کلیه یک تومور خوش خیم بی خطر در کلیه است که معمولاً فاقد علامت است. افراد در صورت ابتلاء به این تومور تحت نظارت مستمر قرار می گیرند تا از عدم رشد تومور یا خونریزی آن اطمینان حاصل شود.

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: