پیرزن آرژانتینی با مادربزرگ مسی اشتباه گرفته شد! + فیلم

پیرزن آرژانتینی با مادربزرگ مسی اشتباه گرفته شد! + فیلم
کدخبر : 572109

هواداران آرژانتینی در مقابل خانه یک پیرزن که تصور می‌کردند مادربزرگ مسی است شادی کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: یک زن ۷۹ ساله ساکن زادگاه لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین و جهان، پس از آنکه آرژانتین حضورش را در فینال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ قطعی کرد، با دیدن صد‌ها هوادار که در مقابل خانه اش مشغول جشن پایکوبی بودند شگفت زده شد. هواداران آرژانتینی که پس از راه یابی آرژانتین به فینال سر از پا نمی‌شناختند در مقابل خانه این زن سالخورده در حالی که تصور می‌کردند مادربزرگ مسی است تجمع کردند.

این زن بازنشسته اهل روزاریو که فقط با نام "اولگا" شناخته می‌شود، سه شنبه شب ناخواسته خود را در مقابل طوفانی از قدردانی هواداران مسی دید. او از پنجره خانه اش هوادارانی را مشاهده کرد که یکصدا نام مسی را فریاد می‌زنند.

فیلمی از طرفداران آرژانتین در حالی که فریاد می‌زنند "این مادربزرگ مسی است" در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو این زن سالخورده که مطلقاً هیچ ارتباط خویشاوندی با مسی ندارد، جزء اینکه خودش یکی از هواداران مسی است مقابل پنجره خانه اش دیده می‌شود.

همانطور که بعدا معلوم شد، هواداران کاملا یک خانه را با خانه مادربزرگ مسی اشتباهی گرفته بودند! سایت آرژانتینی infobae بعداً تأیید کرد که فرد داخل خانه، مادربزرگ مسی نبوده است چون هر دو مادربزرگ او قبلا فوت کرده‌اند.

با وجود این هیاهوی غیرمنتظره، اولگا اعتراف کرد که از این تجربه لذت برده است.

او به یکی از رسانه ها گفت: « من به پیروزی آرژانتین افتخار می کنم. از پنجره آنها را تماشا می کردم، همه چیز خیلی خوب بود. من انتظارش را نداشتم. وقتی دوباره آمدم بنشینم، آنها یکصدا "مادربزرگ برگرد" را خواندند. احساس کردم خیلی دوستش دارم، خیلی خوشحالم.»/مخاطب 24

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: